חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

וול סטריט ננעל במגמה מעורבת לאחר הודעת הפד

המסחר בוול סטריט ננעל היום במגמה מעורבת, על רקע סיומה של ישיבת הבנק הפדרלי המרכזי בארה"ב אשר הסתיימה אתמול. אם סיום הישיבה, כזכור, הודיעה הבנק על החלטתו בדבר המשך צמצום מדיניות ההרחבה הכמותית ב-10 מיליארד דולר נוספים, וכעת ירכוש הבנק אג"ח בהיקף של 35 מיליארד דולר בלבד בכל חודש.

החלטה זו, כך נראה, התקבלה ברגשות מעורבים על ידי המשקיעים כשהמסחר בוול סטריט ננעל במגמה מעורבת. מדד הדאו ג'ונס התחזק ב-0.1%, מדד ה-S&P 500 התחזק ב-0.1% גם הוא ומדד הנאסד"ק איבד 0.1% מערכו. 

"דבריה של נגידת הבנק המרכזי האמריקאי על הקשר של ההרחבה הכמותית והתעוררות הלחצים האינפלציוניים לצד הביקוש לאג"ח דולרי מלמדים כי בשווקים לא צופים זעזועים בשוקי המטבע והריבית בטווח הקרוב, דבר הבא לידי ביטוי במיוחד בירידת מדד הפחד (VIX) שהגיע לרמות השפל של 7 השנים האחרונות", כך אמר היום יוסי פריימן, מנכ"ל פריקו ניהול סיכונים.

צילום: רויטרס

מניית חברת אמזון ריכזה היום תשומת לב רבה על רקע השקת הסמאטרפון המדובר של החברה אתמול בלילה. המכשיר החדש מעורר עניין רב בקרב אנשי הקהילה הטכנולוגית ברחבי העולם, ועם סיום המסחר נראה כי גם המשקיעים אינם מביעים אמון רב במהלך כשמניית החברה צנחה ואיבדה 2.2% מערכה.

יצרנית טלפונים ניידים אחרת אשר דווקא זינקה היום היא חברת בלאקברי, אשר היכתה את החזיות כדיווחה על הפסד של 11 סנט למנייה במהלך הרבעון הראשון של השנה – נמוך בהרבה ביחס לציפיות האנליסטים, אשר ציפו להפסד של כ-26 סנט למנייה. עם נעילת המסחר הוסיפה מניית החברה 9.7% לערה.

בבורסות אירופה ננעל היום המסחר בעליות שערים, כשבגרמניה ובצרפת התחזקו הבורסות ב-0.7%. בבורסות אסיה ננעל המסחר במגמה מעורבת.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן