חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

ועד עובדים כללי: עובדי כלל פיננסים התאגדו בהסתדרות

גוף עובדים נוסף הופך לוועד: כ-270 עובדי כלל פיננסיים התארגנו לאחרונה בהסתדרות והקימו ועד פעולה. יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, אבי ניסנקורן, הודיע היום למנכ"ל החברה, יורם נווה, כי ההסתדרות הינה הארגון היציג בכלל וכי ההסתדרות מינתה ועד פעולה.

לפני כשבוע ארגנו בהסתדרות גם את 3700 עובדי כלל ביטוח, כלל אשראי ומימון וכללביט – שלושתן בשליטת כלל החזקות. היום הצטרפה, כאמור כלל פיננסים.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

"העובדים התארגנו בהסתדרות לאור כוונת כלל החזקות לבצע שינויים ולמכור את כלל פיננסיים לגורמים שונים", נכתב בהודעת ההסתדרות. בעקבות זאת הודיע ניסנקורן להנהלה כי הוא "מבקש להיכנס למו"מ קיבוצי בדחיפות במטרה להגיע להסכמות אשר יעוגנו בהסכם קיבוצי בין הצדדים".

מנכ"ל כלל פיננסים, יורם נווה | צילום: יח"צ

יו"ר ועד הפעולה, רוני רז, אמר היום כי "גם עובדי כלל פיננסיים הבינו שרק באמצעות התארגנות ניתן יהיה לשמור ולהבטיח את פרנסתנו. באמצעות נחישות בלתי מתפשרת הצלחנו להקים ועד גם בכלל פיננסיים. אני קורא להנהלה לשבת איתנו למו"מ להסדרת תנאי העסקתנו ובכל הנוגע לשינוי ארגוני בחברה".

במהלך השבועות האחרונים, לאחר מאבק עובדי פלאפון והחלטת ביה"ד הארצי לעבודה האוסרת על המעסיק להתערב בזמן התאגדות עובדים, הצליח ועד הפעולה לצרף עוד מאות עובדים להסתדרות ולהגיע לשליש הנדרש על פי החוק כדי שההסתדרות תיחשב לארגון היציג בחברה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן