Forbes Israel Logo
אילון לוטם. צילום: ניר סלקמן
אילון לוטם. צילום: ניר סלקמן

חברת הסייבר הישראלית SAM Seamless Network גייסה 20 מיליון דולר

חברת הסייבר של המייסד השותף וסמנכ"ל הטכנולוגיה אילון לוטם, בוגר רשימת Under30 של פורבס, מתכוונת להרחיב את פעילותה ולפעול ב-500 מיליון מכשירים ברחבי העולם עד סוף 2021

הסטארט-אפ הישראלי Sam Seamless Network של המייסד השותף וסמנכ"ל הטכנולוגיה אילון לוטם, בוגר רשימת 30Under30 של פורבס, גייס 20 מיליון דולר במסגרת סבב B בהובלת BlackBerry ו-Verzion Ventures.

חברת הסייבר העוסקת באבטחת רשת עבור עסקים קטנים ובינוניים גייסה סך הכל 40 מיליון דולר בסבב האחרון והיא צפויה להשתמש בכספים כדי להאיץ את צמיחתה. כיום לחברה סניפים פעילים בישראל וגם בארה"ב, הולנד וגרמניה.

מטרת העל של החברה היא הרחבת טווח האבטחה, שעומד כיום על שתי מיליון רשתות ו-70 מיליון מכשירים ברחבי העולם, ל-10 מיליון רשתות ו-500 מיליון מכשירים עד סוף 2021.

הטכנולוגיה של SAM פועלת על ידי ראוטרים עליהם מותקנים פתרונות האבטחה של החברה. הבינה המלאכותית מזהה את כלל המכשירים המחוברים, את התנהגות המשתמשים ואת האיומים האפשריים ושולפת את הפתרון הרלוונטי עבורם. כיום החברה עובדת עם ספקיות ישראליות גדולות כמו בזק.

החברה הוקמה בשנת 2016 על ידי המנכ"לית סיון ראושר, סמנכ"ל הטכנולוגיה אילון לוטם וסגן היו"ר שמואל חפץ, כולם שירתו בתפקידי סייבר בצבא.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.