Forbes Israel Logo

חג אהבה שמח לדוד עזריאלי: הרוויח 172 מיליון שקל ביום

דוד עזריאלי, בעל השליטה בקבוצת עזריאלי, הוא המרוויח הגדול של יום המסחר בבורסה באחד העם. עלייה של 1.9% במניית הקבוצה סידרה לעזריאלי רווח יומי של 172 מיליון שקל ואת המקום הראשון במדד היומי של פורבס.

את חמישיית הווינרים היומית משלימים בעל השליטה בקבוצת דלק, יצחק תשובה, עם רווח יומי של 73 מיליון שקל, שאול אלוביץ' (בזק) עם 49 מיליון שקל יותר מאשר אתמול, עפרה שטראוס שהרוויחה היום 40.5 מיליון שקל ודודי ויסמן (אלון הרבוע הכחול, 16 מיליון שקל).

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

המפסיד הגדול של המדד היומי הוא עידן עופר, אשר סיים את היום עם 59 מיליון שקל פחות מאשר התחיל אותו, בשל ירידה של 0.7% במניית החברה לישראל שבשליטתו.

צילום: רויטרס

את חמישיית הלוזרים היומית משלימים שלמה אליהו (מגדל) שהפסיד היום 27 מיליון שקל, מוזי ורטהיים (מזרחי טפחות) אשר רשם הפסד של כ-22 מיליון שקל, מיקי פדרמן (אלביט מערכות, 14 מיליון שקל) וצדיק בינו (פז נפט) אשר הפסיד היום 14 מיליון שקל.  

מדד הטייקונים היומי השלם עוקב אחר הווינרים והלוזרים הגדולים ביותר מתוך טייקונים נבחרים בעלי אחזקות בחברות ציבוריות, כולם בשווי מינימלי של 100 מיליון שקל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן