Forbes Israel Logo

טבע חשפה את שכרו של לוין: 1.5 מיליון דולר – ובונוס של 1.2 מיליון

מנכ"ל טבע ג'רמי לוין הרוויח בשנת 2012 שכר בסיס של 1.5 מיליון דולר, וצפוי לקבל בונוס של 1.2 מיליון דולר על ביצועי החברה באותה שנה – כך עולה מנתונים שפרסמה היום החברה לבורסה, בהזמנה לאסיפת בעלי המניות, שאמורים לאשר את תנאי השכר. בנוסף, קיבל לוין מענק חתימה חד פעמי בסך מיליון דולר.

בעלי המניות מתבקשים לאשר את הבונוס שאמור לוין לקבל בסך 1.2 מיליון דולר, כאשר בחברה ציינו שלוין עמד ב-94% מהיעדים שנקבעו לו. הבונוס מהווה 80.2% משכר הבסיס השנתי של לוין ו-57.3% מהבונוס השנתי הפוטנציאלי שלו.

החברה ציינה כי שכרו של לוין לא דורש את אישור בעלי המניות, משום שהחוזה נחתם לפני כניסתו לתוקף של תיקון 20 לחוק החברות. על פי ההסכם, לוין זכאי לבונוס על עמידה בלמעלה מ-85% מן היעדים השנתיים. על כל אחוז מעל היעד, אמור הבונוס לעלות ב-8.75% מעלות שכרו של לוין. בהתאם, 94% יעניקו ללוין בונוס של 1.2 מיליון דולר.

במקביל, ציינה החברה כי לוין קיבל מענק חתימה חד פעמי בסך מיליון דולר, ששולם בפברואר 2013, החזר הוצאות שהוציא בקשר עם המעבר לישראל, וכן הטבות נוספות הניתנות למנהליםבכיריםבטבע באופן כללי.

טבע נמנעה מלפרסם את שכרם של 5 בכירי החברה כנהוג על פי החוק בישראל המחייב את פרסום עלות שכרם של הבכירים בחברות ציבוריות. טבע, על אף היותה חברה ציבורית נמנעה עד כה מפרסום בהתבסס על חוק הרישום הכפול – טבע היא חברה דואלית ונסחרת כמו כן בבורסת וול סטריט בארצות הברית שם מערכות דינים שונות ולכן אינה מחויבת לפרסם את עלויות השכר.

כמו כן, מבקשים בטבע מאסיפת המניות לאשר חלוקת דיווידנד לרבעון הראשון והשני של 2012 בסך של 2 שקל למניה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.