Forbes Israel Logo

טבע חתמה על קו אשראי חדש בהיקף של 3 מיליארד דולר

יום לאחר ההודעה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת הנדוק, למיזם משותף שיאפשר חדירה לשוק התרופות בדרום קוריאה, הודיעה הערב חברת טבע כי חתמה על קו אשראי חדש בסינדיקט, ללא בטחונות, בסכום של 3 מיליארד דולר ולתקופה של חמש שנים.

הבנקים Citi ו-HSBC Bank plc הם החתמים המובילים והמארגנים של קו אשראי זה, המחליף קו אשראי קיים בסכום של 2.5 מיליארד דולר.

"באמצעות החתימה על קו אשראי חדש זה, הגדול מקודמו בסכום ובתקופה, התקדמנו צעד נוסף באסטרטגיה החדשה של טבע שהוכרזה לאחרונה והבטחנו נזילות מספקת לתמיכה בצמיחתה העתידית של החברה," אמר איל דשא, סמנכ"ל בכיר ומנהל הכספים הראשי של טבע. 

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

מנכ"ל טבע, ג'רמי לוין | צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

"אנו מרוצים מאד מחיתום-היתר של קו זה", הוסיף דשא, "המעיד על נכונותם החזקה של הבנקים איתם אנחנו עובדים, כמו גם בנקים חדשים נוספים, לקחת בו חלק".

בנוסף, הודיעה היום טבע כי חברת הבת הפיננסית שלה, Teva Pharmaceutical Finance IV, LLC, קוראת לפדיון 1 מיליארד דולר שטרם נפרע מאגרות החוב הבכירות שלה עם קופון של 1.700%, שאמורות להיפרע בשנת 2014.

הפדיון ממומן על-ידי התמורה שהתקבלה מהנפקת 2 מיליארד דולר של אגרות חוב בכירות של טבע, אשר תומחרה ב-13 בדצמבר, 2012, והושלמה היום.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.