Forbes Israel Logo

יום המסחר ננעל בעליות שערים קלות; מניית מיילן זינקה בכ-3%

המסחר בבורסה בתל אביב ננעל בעליות שערים קלות, בהמשך למגמה המעורבת בבורסות אירופה ואסיה. החברות במשק ממשיכות לפרסם את נתוניהן לרבעון השלישי של 2015, וענף הפארמה ריכז עניין לאור תחילת המסחר של מיילן בבורסה היום. 

ענקית התרופות מיילן נעלה את יום המסחר הראשון כשטיפסה ב-3%, במחזור של 36.7 מיליון ש"ח. פריגו, שעל מנייתה מנסה מיילן להשתלט, עלתה בכ-2%. חברת מיילן הודיעה כי היא ממתינה לאישור מבעלי המניות של פריגו באשר לרכישתה. תשובה צפויה להינתן עד סוף השבוע הבא. מניות החברה לישראל וכיל הציגו עלייה משמעותית של: 4% ו-3.2% בהתאמה. מדד התקשורת צלל ב-3%.

מדד ת"א 25 ננעל ללא שינוי מהותי, ת"א 100 עלה ב-0.1%, מדד הבנקים ירד ב-0.3%, מדד הנדל"ן איבד 1% ומדד התקשורת ננעל במגמה שלילית של 3%. נפילות חדות הורגשו בגזרת מניות התקשורת: בזק איבדה 3%, בי-קום צללה בכ-5%, סלקום מאבדת 2.8% ופרטנר יורדת ב-2.8%, וזאת בשל המגעים המתנהלים בנוגע לרכישת גולן טלקום.

הבורסה בוול סטריט ננעלה אתמול בעליות שערים, על רקע המתנה לנתונים על התעסוקה בארה"ב, אשר יפורסמו ביום שישי השבוע. נתונים חיוביים שפורסמו בסין הובילו לזינוק במדדים המקומיים במדינה, כאשר מדד שנגחאי קפץ הבוקר ב-4.3%. גם ביפן ננעל המסחר במגמה חיובית, כאשר מדד ניקיי היפני טיפס ב-1.3%.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.