Forbes Israel Logo

יומיים לפני: האם נחשף עיצוב השעון החכם של סמסונג?

בסמסונג כמעט, אבל רק כמעט הצליחו לשמור בסוד על עיצוב השעון החכם הראשון מתוצרתה, ה-Galaxy Gear Watch, עד שאתמול בלילה (א'), נחשפו באתר VentureBeat תמונות של המכשיר בפעולה, כאשר הכתבת כריסטינה פאר (Christina Parr) הצליחה לצלם תמונות מתוך סרטון וידאו של השעון, אשר נוצר על ידי חברה שעובדת עם הצוות האמון על השעון של סמסונג. על פי הכתבת, המקור, אשר ביקש להישאר בעילום שם הראה לה את אחד מאבות הטיפוס של השעון אשר נשלחו למספר מפתחים ושותפים עסקיים נבחרים.

ראוי לציין, כי סמסונג שומרת (או לפחות מנסה לשמור) על פרטיות וסודיות המכשירים שלה בקנאות רבה טרם ההשקה, וכי החברה נוהגת לשלוח את אבות הטיפוס למספר שותפים עסקיים. על אף שיתכן שלא יהיה מדובר בדגם זהה לגמרי למכשיר המקורי שיוצג ביום רביעי, לא צפויים ככל הנראה שינויים משמעותיים בעיצוב ובמפרט שלו, אשר הודלף כבר קודם לכן.


צילום: מתוך VentureBeat

על פי התמונות, השעון אכן יגיע עם מסך OLED בגודל 3 אינץ' המבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד, אך נוצר הרושם שלפחות ברמת אב הטיפוס, מדובר במכשיר מאסיבי אשר לא יתאים לכל יד, במיוחד לא לחבר'ה האופנתיים שבינינו. על פי הדיווחים, השעון יגיע עם קישוריות Wi-Fi מובנת, מצלמה באיכות 4 מגה-פיקסל וחיי סוללה של 10 שעות ומעלה. בנוסף למפרט הנ"ל, המכשיר יגיע עם מספר אפליקציות מובנות שיגיעו במטרה להשלים את חווית הגלאקסי שסמסונג מעבירה בסמארטפונים ובטאבלטים שלה.

ה-S Voice יקשיב לפקודות קוליות ויידע לבצע פעולות שונות בשעון וככל הנראה גם בסמאטפון המחובר. כמו כן, השעון יגיע בנוסף לאפליקציות מובנות לצרכי מעקב בריאותי וניטור הגוף כגון Food Tracker מובנה וחיישן שיאפשר למשתמשים למדוד את הדופק שלו בכל רגע נתון, גם אפליקציות ספורטיביות אשר שמות את השעון בשורה אחת עם צמידי הניטור השונים כגון ה-Up של Jawbone, ה-Flex של Fitbit וה-Fuel של Nike. גם בצד החברתי סמסונג לא תזניח את השעון, ותכלול פרט לאפליקציות של רשתות חברתיות שונות אינטגרציה מלאה מהמכשיר עם פייסבוק וטוויטר.

לידיעה המקורית באתר גיקטיים

עוד בגיקטיים:

הטכניון ברשימת 10 המוסדות המובילים את תעשיית ההייטק בעולם

הכירו את Doctape: אפליקציה אחת ל-80 סוגי קבצים

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.