Forbes Israel Logo

יזמים, מנהלים, אנשי תקשורת, ממשל ותרבות: הצעירים המבטיחים ביותר בישראל – הרשימה המלאה

"העולם שייך לצעירים", ככה אומרים. אך גם אם העולם לא שייך לצעירים כבר כיום, אין ספק כי כמה מהצעירים של היום יהיו המובילים והמשפיעים ביותר בעולם של מחר, ושל השנים הבאות. 

לרשימת הצעירים המלאה

רשימת הצעירים המבטיחים בישראל של פורבס אינה משקפת את הדור הבא של הטייקונים, אלא להפך: היא מתמקדת בפנים של המחר של החברה הישראלית. רבים מהצעירים שנבחרו להיכלל ברשימה מרבים להשתמש בצירוף המילים "לשנות ולהשפיע". הם שייכים לדור המושפע מהמחאה החברתית ומהמלחמה בשחיתות וחשוב להם לעשות למען האחר – הם כאן כדי "לעשות טוב" עבור החברה הישראלית וכדאי להכיר ולעקוב אחריהם.

– לרכישת מנוי למגזין פורבס ישראל

– לכל הכתבות, העדכונים, והדירוגים: עשו לנו לייק בפייסבוק

כל הצעירים המופיעים ברשימה המיוחדת חולקים שתי תכונות משותפות: הגיל הצעיר והיכולת הנדירה לאזור מידה גדולה של אומץ כדי לשעוט קדימה אל עבר המטרה. רבים מהם סיפרו לנו שנתקלו לא פעם בכישלונות מכוננים, אבל ההבדל ביניהם לבין רבים אחרים הוא שזה לא הפריע להם להמשיך לנסות ולעשות הכל כדי להפוך חלום למציאות. מ"מרום" שנות חייהם הלא רבות, הצליחו, בדרכיהם השונות ובקשת רחבה של תחומים, להשאיר את חותמם בעולם – ועוד נכונו להם שנים רבות של עשייה. 

עדי אלטשולר. רק בת 28 עם רזומה של עשייה חברתית ענפה והכרה עולמית

הצעירים שנבחרו יודעים לקרוא היטב את המציאות ולהמציא את עצמם מחדש בהתאם. רוב משתתפי הרשימה מנתרים ממקום למקום, ממשרה להזדמנות חדשה, בכל שלוש-ארבע שנים בממוצע. הקפיצה הזו היא מאפיין מוכר של הדור הנוכחי: שלא כמו הוריהם, שעבדו כ-40 שנה באותו מקום, בני ה-25 עד ה-40 מחפשים כל הזמן את האתגר הבא. הם רוצים לקבל ממקום העבודה שלהם הרבה יותר מתלוש משכורת. משתתפי הרשימה יודעים לעשות זאת טוב מאחרים – את הקפיצות שלהם הם עושים בדילוגים. לא תמיד מדובר בפעולה שבאה בקלות, אבל ככלל הנבחרים שלנו יודעים לזהות הזדמנויות, והם בעלי יכולת מיוחדת לחדד היטב את כישוריהם הרלוונטיים.

ברשימה מופיעים כ-40 צעירים המשתרעים על פני מגוון רחב של תחומים. החל מאנשי תרבות ופרסום ועד לתחומי הממשל, משפט, תקשורת, ספורט שיווק, חינוך, מחקר, אופנה, בידור, אוכל והייטק. בין שמותיהם של הצעירים המוכשרים תוכלו למצוא, לדוגמא, את רותם רולף שהייתה בת 30 בלבד כאשר מונתה ליועצת כלכלית בכירה לשר האוצר יאיר לפיד. עדי אלטשולר, שהקימה תנועת נוער לצעירים עם צרכים מיוחדים כשעוד היתה נערה בעצמה ובשנתיים וחצי האחרונות מנהלת את תחום החינוך בגוגל ישראל והיא בת 27 בלבד נכללת גם היא. רון גורה בן ה-30, אשר מנהל את מרכז הפיתוח והחדשנות של ענקית המסחר המקוון eBay בתל אביב ומתן חודורוב, הכתב הכלכלי הצעיר שתוך 6 שנים הפך מכתב לעינייני תחבורה בגל"צ לטאלנט בערוץ 10, הם דוגמאות נוספות לצעירים המרתקים ומעוררי ההשראה אשר נכללו ברשימה.

כל הכתבות והראיונות מתפרסמים בגיליון החג המיוחד של מגזין פורבס ישראל

– לרכישת הגיליון חייגו 077-5273355

– לרכישת מנוי למגזין פורבס ישראל

צילום: אריק סולטן

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.