חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

יחימוביץ': אל תעברו להוט בזמן שהם רומסים את העובדים שלהם

"הי זאת שלי, יש לי בקשה קטנה: אל תעברו להוט. ואני באמת משתדלת לא להיות יותר חריפה", כתבה יו"ר האופיזציה בדפה האישי בפייסבוק כשהיא מצרפת לדברים תמונה מהפרסומת האחרונה של הוט.

הסטטוס של יחימוביץ' מגיע לאחר שהבוקר עובדי הוט החריפו את המאבק נגד הנהלת החברה ומשעות הבוקר השבית ארגון כוח לעובדים את המערך הטכני של חברת הכבלים בכל הארץ, עד שעות הצהריים. במסגרת השביתה הופסקה פעילותם של הטכנאים והמפקחים בחברה.

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

"פרסומת שמבקשת מכם לעבור אליהם, ממש בזמן שהם רומסים את העובדים שלהם. הם בונים על זה שפרסומת בכמה מאות אלפי דולרים, בעיצומו של מאבק עובדים, תמחק בקלילות את ההתנהגות האלימה והכוחנית של ההנהלה כלפי עובדיה.תמחק את העובדה שהם מסרבים בתוקף להכיר בהתארגנות החדשה שקמה לפני יותר מחודש", כתבה יחימוביץ'.


צילום: מרק ישראל סלם

יחימוביץ' מזכירה את המאבק שניהלו עובדי חברת פלאפון לפני מספר חודשים, מאבק שהסתיים שבכך שעובדי פלאפון היו לעובדי הסלולר הראשונים שהקימו ועד עובדים. "תשאלו את גיל שרון, מנכ"ל פלאפון, את ניר שטרן, מנכ"ל סלקום או את עמרי פדן, מנכ"ל מקדונלדס שלומדים על בשרם איזה נזק התנהלות כוחנית כזאת גורמת לחברה".

"מקוממת לא פחות העובדה שמי שכופה על העובדים מעבר להעסקה באמצעות קבלנים (או פיטורים) ומוביל את המהלך – הוא המנכ"ל פטריק דרהי. אותו דרהי שמשך לידיו רק בשנת 2012 סכום אגדי של 237 מיליון ש"ח כתוצאה מחלוקת דבידנד לבעלי המניות בחברה", כתבה יחימוביץ..

"לדרהי – יש. לפרסומות – יש. ללוביסטים שלהם שבאו היום לועדת כלכלה כדי לנגוס עוד מהלקוחות – יש. ולמי לא נשאר? לעובדים הרגילים, שמפרנסים את משפחותיהם בעבודה קשה. היום הם משביתים את המערך הטכני, באמת בלית ברירה".

בחברת הוט ביקשו שלא להגיב לדבריה של יחימוביץ'.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן