Forbes Israel Logo

ירח דבש מהסרטים: בתי המלון בהם מבלים הזוגות המלכותיים

סלבריטאים בהחלט חיים את החיים הטובים. על אחת כמה וכמה אם בודקים היכן הם מבלים את ירח הדבש שלהם – חופי חול לבנים, וילות יוקרה פרטיות ונופים שכאילו נלקחו מגלויות. מגזין פורבס אסף, בסיוע אתר Startle.com, חמישה מקומות מפלט עתירי כוכבים, מהמלדיביים ועד מקסיקו, בהם נצפו כמה מהזוגות החמים ביותר של הוליווד חווים את רגעי האושר הצרוף של נשואים טריים.

Sanctuary on Camelback Mountain Resort and Spa
סקוטסדייל, אריזונה

לאחר חתונה חשאית שהתקיימה בניו יורק באפריל 2008, בילו המוזיקאים ג׳יי.זי וביונסה את זמנם כנשואים טריים ב״סנקצ׳וארי און קמלבק מאונטיין ריזורט אנד ספא״ במדבר השלו שבסקוטסדייל. הזוג הזמין את אחד משבעת הבתים הפרטיים הזמינים בכפר הנופש, שמעניק נקודת תצפית טובה על העמק בזכות מיקומו – גבוה על ההר.

עם צ׳ופרים כמו טיפולי עיסוי מימיים בסגנון וואטסו והיפנותרפיה, לצד תפריט קולינרי אטרקטיבי מעשה ידיו של השף בו מקמילן (סלבריטאי בפני עצמו), היה לריזורט שבפרדייס ואלי הרבה מה להציע לזוג הנוצץ. אגב, כדי להשיג פרטיות מוחלטת ולהימנע מצלמי פפראצי ושאר מטרידים, רוב הבתים הפרטיים בריזורט מצוידים בפטיו מבודד ובבריכות פרטיות.

צילום: יח"צ

El Dorado Golf & Beach Club
לוס קאבוס, מקסיקו

הכוכבת ההוליוודית הילארי דאף ובעלה, שחקן ההוקי המקצועי לשעבר מייק קומרי, הגיעו לירח הדבש שלהם ב״אל דוראדו גולף אנד ביץ׳ קלאב״ ב־2010. כפר הנופש שעל החוף, הממוקם בלוס קאבוס הטרופית שבמקסיקו, אקסקלוסיבי במיוחד – כדי לבקר במקום עליכם להיות בעליה של וילה, או לפחות להכיר מישהו/י שיש לו אחת.

הווילות במקום בנויות בסגנון אחוזה דרום אמריקאית והאורחים יכולים ליהנות ממגוון פעילויות, כגון טיפוס סלעים, רכיבה על טרקטורונים, גלישה, רכיבה על אופניים וחתירה בעמידה. בנוסף, יש בכפר גם ספא פרטי שבו ניתן ליהנות מתרפיה בעיסוי, טיפולי פנים וטיפולי יופי באוויר הפתוח עם נוף למים.

תמונות: ingimageA.S.A.P

One&Only Reethi Rah
המלדיבים

לאחר שנישאו ב־2009 בחרו פרגי, הזמרת של "בלאק אייד פיז״, והשחקן ג׳וש דוהאמל ("האנטומיה של גריי") במלדיביים כמקום המפלט שלהם. הזוג הבטיח לעצמו את הגרנד ווטר וילה של ״וואן אנד אונלי רית׳י רה״, המשתרעת על פני 230 מ״ר, ולה משטח דק חיצוני בשטח של 33 מ״ר, עם מיטות שיזוף וערסלים הפרושים מעל המים.

לפי הדיווחים, במהלך שהות בת שישה לילות באתר ספגו בני הזוג את השמש על שפת הבריכה הפרטית של הווילה, כשבידיהם משקאות טרופיים ושמפניה, ואת הערבים ליד הבריכה קינחו בסעודות לאור הירח. הזוג הפעיל והספורטיבי הספיק להתנסות גם בצלילה, סקי מים, שחייה עם שנורקלים מעל השונית, שיט קייקים וטניס, ואפילו השתתף בשיעור יוגה מימית בספא.


צילום: One&Only Resorts

The Inn at Little Washington
וושינגטון, וירג׳יניה

בספטמבר האחרון הפתיע אחד הזוגות האטרקטיביים ביותר בהוליווד בימים אלה, רייאן ריינולדס ובלייק לייבלי, כשנישא בחשאי. מיד לאחר החתונה – סמוך לצ׳רלסטון, קרוליינה הדרומית – הגיעו השניים אל הפונדק בליטל וושינגטון שבצפון וירג׳יניה.

אין הרבה פרטים על השהות הקצרה שלהם (לילה אחד בלבד), אבל לפי הוושינגטון פוסט, לייבלי וריינולדס סעדו יחד במסעדה של אתר הנופש הכפרי, הנושאת את אותו שם ומנוהלת בידי השף המשובח פטריק אוקונל. אם בני הזוג יכלו לבלות קצת יותר זמן באתר הנופש, ייתכן שהיו מתנסים בפעילויות הסמוכות למקום, כגון דיג, טיולים רגליים, טיסה בכדור פורח וטעימת יינות.

צילום: The Inn at Washignton

The St. Regis – Bora Bora Resort
בורה בורה

לאחר שנישאו באוסטרליה ב־2006, טסו השחקנית ניקול קידמן וזמר הקאנטרי קית׳ אורבן לירח דבש בבורה בורה. בני הזוג שהו ב״סיינט ריג׳ס בורה בורה ריזורט״, על מימי הבדולח הכחולים של האוקיינוס השקט, סמוך להר Otemanu. למרות החשאיות סביב פרטי חופשתם, הם ככל הנראה שהו באחת מווילות היוקרה של כפר הנופש, עם גישה ישירה ללגונה כחולה ציורית.

הריזורט אידיאלי לבני זוג בירח דבש שמבקשים להירגע וגם לכאלה שמחפשים מעט הרפתקאות – הפעילויות במקום כוללות האכלת כרישים, גלישת מים ושיט. אבל אף ביקור כאן לא יהיה מושלם באמת ללא פינוק ב־Miri Miri Spa המהמם, המשתרע על פני 1,200 מ״ר וממוקם על אי פרטי בלגונה.

צילום: יח"צ

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.