Forbes Israel Logo

ירידות שערים חדות בוול סטריט; מניית "סודה סטרים" צנחה

המסחר בוול סטריט ננעל זו בירידות שערים חדות, על רקע מגמה שלילית אשר נרשמה בבורסות אירופה משעות הבוקר ועל רקע המגמה השלילית בה ננעל המסחר אמש. בשעה זו נחלש מדד הדאו ג"ונס ויורד ב-0.8%, מדד ה-S&P 500 נחשל ב-0.7% ומדד הנאסד"ק יורד גם הוא ומאבד 0.8% מערכו.

המגמה השלילית לא פסחה, כאמור, גם על בורסות אירופה שם מתנהל המסחר במגמה שלילית משעות הבוקר. מדד הקא"ק 40 הצרפתי מאבד את הירידות כשהוא צונח ונחלש בשעה זו ב-1.5%. מדד הדאקס הגרמני מאבד 0.9% מערכו, ובלונדון נחלשת הבורסה ויורדת ב-0.7%. בבורסגות אסיה ננעל מוקדם יותר המסחר במגמה מעורבת.

צילום: רויטרס

מניית חברת "סודהסטרים" הישראלית חווה יום לא קל, לאחר שמוקדם יותר פרסמה החברה אזהרת רווח חמורה. על פי האזהרה, צופה החברה כי תכניס ברבעון הנוכחי כ-125 מיליון דולר בלבד, הרבה מתחת לתחזיות אשר עמדו על למעלה מ-154 מיליון. גם הרווח התפעולי אשר צופה החברה נחתך כמעט בחצי ביחס למצופה. בשעה זו, כאמור, צונחת המנייה ומאבדת 18.7% מערכה. 

מנייה ישראלית נוספת אשר תרכז תשומת לב כיום היא מניית חברת אלקוברה. אתמול, כזכור, איבדה המנייה 56% מערכה לאחר שפרסמה תוצאות מאכזבות אודות ניסוי קליני שערכה החברה, ובשעה זו ממשיכה המנייה להיחלש ויורדת ב-0.8%. מניית טבע מתאוששת מעט לאחר הירידות אתמול ומתחזקת ב-0.3%.  

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.