Forbes Israel Logo

"יש לי חזון שמעורר רגש – ואותו אני מתרגם לניחוח"

Teint De Neige. אחד הבשמים האייקונים של המותג. צילום: Lorenzo Villoresi
הבשם האיטלקי לורנזו וילורסי מחזיק באמתחתו יותר מ-24 ניחוחות עבור קולקציות הבישום ומוצרי הגוף והבית שלו, הנמכרים ביותר מ-1,000 מקומות ברחבי העולם, כולל בישראל. בזכות ייחודיות, אקסלוסיביות ועל זמניות הפך לאחד ממותגי הנישה המובילים בעולם

לורנצו וילורסי (Lorenzo Villoresi) הוא בית בישום נישה יוקרתי שנוסד בשנת 1990 בפירנצה, איטליה, על ידי אמן הבשמים הנושא את שמו. מגוון הבשמים הנרחב של לורנזו וילורסי הוא אקלקטי, ורוב, אם לא כל ניחוחות המותג, נוטים להכיל נימה מתובלת ו/או אקזוטית בשלב מסוים בהתפתחותם, מה שמעניק להם אופי ייחודי בעל תווים ים תיכוניים מובהקים. הפרופיל הארומטי מעניק לניחוחות אלמנט מלהיב שיוצר מצב רוח רענן ונינוח.

בשמי המותג מתאימים באופן מושלם לארבע עונות השנה, ובמיוחד לאביב ולימי קיץ החמים, ואינם דורשים הנחה חוזרת כדי לשמור על הניחוח בחיים. את ההשראות לניחוחות שואב וילורסי מלקוחותיו, איתם הוא תמיד דואג לערוך היכרות מעמיקה, והשראה נוספת עבורו היא אימו, שפתחה בשלהי גיל הארבעים שלה חנות למוצרים תוצרת איטליה במצריים. אך את ההשראה האמיתית והניכרת יותר בעבודתו הוא שאב ממסעותיו בשווקים האקזוטיים במדינות המזרח התיכון, שילוב בין ניחוחות אוריינטליים בעלי שורשים עתיקים לבין ניחוחות קלאסיים ומודרניים.

ניחוח עצי-ענברי לנשים וגברים. הבושם מקולקציית Alamut. צילום: Lorenzo Villoresi

פרשנות אישית

הניחוחות של וילורסי מאופיינים בנוסחאות מורכבות ביותר ובשימוש נדיב בחומרים טבעיים יקרי ערך. כך, למשל MUSK שהושק ב-1995, אחד מהניחוחות ה"חד-נושאיים" שיצר וילורסי כפרשנות אישית משלו למרכיבי בישום קלאסיים. ניחוח מושק-פרחוני בעל נגיעות ורדים, אלמוג, ארז ועצים אקזוטיים אחרים.

ה-MUSK הוא ניחוח מרתק וייחודי, בעל אפקט קרמי כשהריח מתפתח על העור. הניחוח המתמשך מצוין, ויחד עם האלגום בבסיס שמהווה בונוס נוסף, הוא מותיר שובל מדויק שמתאים לגברים ונשים.

MUSK. התווים הפרחוניים, ובמיוחד הוורד, יוצרים זר בהיר ורך שהוא די יוצא דופן בהרכב המוכר של מאסק. צילום: Lorenzo Villoresi

Yerbamate, שהושק בשנת 2001, נפתח עם תווים הדרים עזים ונגיעה של מנטה קרירה. הפתיחה די ירוקה ומרעננת. הניחוח מתבהר כהדרי בדקות הראשונות ואז מורגשת החמימות עם רמזים של דשא, עצים ארומטיים, לבדנום ופטצ'ולי. זהו ניחוח ממכר שיגרום לכם לחזור ולהריח את עצמכם שוב ושוב בניסיון לנתח את מנעד התווים ולפצח את הסגנון הייחודי שייצר וילורסי.

ההתייבשות של הבושם על העור היא חוויה מדהימה שגורמת לניחוח להתאזן בצורה מדויקת וחמימה עם שובל ירוק-אבקתי שמתמזג עם המנטה והווטיבר.

שובל עשיר וחושני

Teint De Neige, סדרת "הדגל" של המותג, שמציעה גם את מגוון המוצרים הרחב ביותר – ממוצרים לטיפוח הגוף דרך מוצרי רחצה וגרסת פרפיום מוצק שמתאימה לנסיעות – נוצרה בשנת 2000. ניחוח טלק-פודרתי חושף ניגוד מסקרן בין צד רך ואלגנטי לבין צד נועז יותר.

הניחוח מגלם את העדינות של פרחים, אשר בשילוב עם המאסק המתוק והתווים האבקתיים מעוררים ניחוח של עור שטוף מאובק בשכבה קלה של אבקת טלק בניחוח שקדים. יחד הם מותירים את העור עם שובל עשיר וחושני.

פודרה מבושמת לגוף בניחוח הבושם Teint De Neige. צילום: Lorenzo Villoresi

הפודרה המבושמת לגוף מסדרת Teint De Neige, מגיעה באריזה יוקרתית שתהפוך כל טואלט למרהיב ביופיו. היא מצוידת בכרית הנחה מפנקת ונוחה לשימוש.

הניחוח מגלם תערובת של אבקות ריחניות, וכתוספת לשגרת הטיפוח היומית הפודרה תאפשר לכם רגע של נחת ויופי שיעניקו לעור רכות ורעננות.

מהו בדיוק ריח

ביוני 2019 פתח המותג מוזיאון בשמים המוקדש להסבר – באמצעות סדרת תצוגות שמציעות שפע של הזדמנויות להריח, לדגום וללמוד – מהו בדיוק ריח. ה-Museo Villoresi, משתרע על שטח של כ-3,230 מ"ר במרתף הווילה (יחד עם חלק מחומה רומית שהתגלתה במהלך הבנייה), והוא פתוח כל השנה לסיורים מודרכים.

מאפריל עד אוקטובר האורחים יכולים גם לבקר בגן הארומטי על המרפסת הגדולה של הווילה, שם גדלים מרכיבי בושם שונים, כמו למשל פלפל סצ'ואן, הל ופרנג'פני.

את מוצרי Lorenzo Villoresi ניתן להשיג בסניפי רשת אפריל ובנקודות המכירה המורשות, lorenzovilloresi.co.il

Yerbamate. קלאסיקה על זמנית שתתאים לשימוש בכל ימות השנה. צילום: Lorenzo Villoresi

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.