Forbes Israel Logo

יש לכם 125 אלף דולר מיותרים? ג'ורג' קלוני מוכר את הרכב

יד שנייה מסלב: ג'ורג' קלוני החליט למכור את מכונית הטסלה רודסטר החשמלית שלו, שנת 2008, במכירה פומבית ב-19 באוגוסט במונטריי, קליפורניה. השחקן בן ה-51, הנמצא כעת בבית הקיץ שלו באגם קומו באיטליה, רכש את המכונית, השמינית שיוצרה בסדרה, מיד לאחר שיצאה מהמפעל, כאשר מאז כבר החליטה החברה להפסיק לייצר את הדגם.

בחברת גודינג, שתבצע את המכירה הפומבית, מרוצים מאוד מהמציאה: "זו הזדמנות מצוינת לקנות רכב אספנים מודרני עם כל המרכיבים הנכונים: יד שנייה בלבד, מסלבריטאי, בעלת חשיבות היסטורית, מהדורה מוגבלת ונדירה שייצורה הופסק והעובדה שההכנסות נתרמות", אמר דייויד גודינג, נשיא בית המכירות.

מכונית ה"טסלה רודסטר" | צילום: רויטרס

למעשה, זה אמור להיות קיץ לא בכלל לגודינג, גם ללא קלוני. החברה מכרה הקיץ רכבי מירוץ של פרארי, את הדירה של ג'יי לנו ויצירה של אנדי וורהול. מלבדם, צפויה החברה למכור מרצדס בשווי 10 מיליון דולר אותו קיבלה מברונית מגרמניה.

רכב הרודסטר "Signature 100" של קלוני נסע 1,700 מייל (2730 ק"מ), והוא בעל גימור שחור מטאלי, ופנים מעור. גודינג מעריך שהמכונית תימכר בסביבות 125 אלף דולר, כאשר ההכנסות מן המכירה ייתרמו לפרויקט צדקה שמטרתו להשגיח על גבולות סודאן במטרה למנוע מלחמת אזרחים.

עדיין לא ברור אם קלוני מוכר את המכונית על מנת לשדרג לדגם חדש.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן