Forbes Israel Logo

כ-800,000 אלף ישראלים השתתפו ביום המעשים הטובים ברחבי הארץ

כ-800 אלף ישראלים מכל רחבי הארץ לוקחים היום חלק "ביום המעשים הטובים" המתקיים בארץ זו השנה ה-9 וכולל יותר מ-10,000 פרויקטים ופעילויות התנדבותיות: החל מסיוע לאוכלוסיות מיוחדת ובעלי מוגבלויות ואריזת מזון לחג הפסח הקרב ובא, דרך ניקוי חופים, טיפוח גינות קהילתיות והתנדבות עם קשישים, ועד שיפוץ מוסדות רווחה, וביקור מאושפזים בבתי החולים.

יום המעשים הטובים, אשר מתקיים באופן מסורתי ב-58 מדינות ברחבי העולם, הינו יוזמה של אשת העסקים והפילנטרופית, שרי אריסון, וממומש באמצעות עמותת "רוח טובה" מקבוצת אריסון, העוסקת בחיבור בין עמותות הזקוקות לתמיכה ואנשים המעוניינים לעשות טוב.


סדנת בישול שהעביר השף אבי לוי לחירשים ממועדון בלוד. הארוחה הוגשה לבעלי צרכים מיוחדים שהוזמנו למקום | צילום: סיון פרג'

באתר האינטרנט של הפרויקט ניתן לבחור את העשייה המועדפת עליכם מתוך מבחר הצעות ולקבל מידע על האירועים המתקיימים היום, החל מהפנינג משפחות וסדנאות יצירה בנושא מחזור, ועד דוכני אופנה יד שנייה. בנוסף, עסקים רבים דוגמת אינטל, סלקום ובנק הפועלים, לוקחים חלק בחיבור לקהילה ויזמו פעילות גיבוש לעובדים לצד תרומה לסביבה.

"מניסיוננו, רבים מהמצטרפים ליום מעשים טובים ממשיכים להתנדב במהלך כל השנה והופכים את העניין לשגרת חיים", אומרת אריסון. "יום מעשים טובים מאפשר מדי שנה למאות אלפי אנשים בישראל ובעולם לחוות את העונג שבלעשות משהו טוב למען הזולת ולזכור שקל מאוד לעזור, כי יש הרבה מקומות שבהם עם חיוך והקשבה אפשר לחולל שינוי במצבו של מישהו אחר".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן