Forbes Israel Logo

לא מהעולם הזה: אם תזכה הולנד במונדיאל – תטוס הנבחרת כולה לחלל

הנבחרת הלאומית של הולנד היא אחת מארבע הקבוצות האחרונות המתחרות על גביע העולם ומסתבר שאם היא תצליח לזכות בטורניר היא תזכה במשהו נוסף מלבד תהילת הניצחון – היא תקבל הזדמנות לבקר בחלל.

זוהי ההבטחה שנשמעה מפי חברת Xcor Aerospace , שנתנה את מילתה לכך שתעניק טיסה חינם לחלל לכל חבר בצוות הקבוצה. כל שנותר לשחקני נבחרת הולנד על מנת להגשים חלום ולגעת בכוכבים – הוא להשיג את הגביע. אך נראה כי הסיכויים בעוכריהם – לפי נתונים סטטיסטיים הולנד היא הקבוצה עם הסיכוי הנמוך ביותר לנצח בטורניר, עם 13% סיכוי בלבד. אבל מי יודע מה מסע בחלל עלול לעשות למוטיבציה של השחקנים?

Xcor מצפה להתחיל את פעילותה המסחרית בשנת 2016 בה תשלח לחלל את ה-'Lynx' רכב תת מסלולי מיוחד שפיתחה החברה. במהלך טיסה בחללית ה-'Lynx' בעלת המנוע הרקטי נוסע יחיד יגיע לגובה של מעל 100 קילומטר. כרטיס לטיסה זו עולה לא פחות מ-95 אלף דולר – כך שטיסה חינם היא מתנה לא רעה בכלל.

תמונת קונספט של החללית 'Lynx' | מתוך אתר החברה

אז מדוע דווקא נבחרת הולנד? מאחר ושם נמצאת המפקדה הראשית של Xcor כיום. חברת 'SpaceExpeditions'  ששימשה כסוכן מכירות כללי של Xcor נקנתה על ידה  בשבוע האחרון וכעת היא חברת בת בבעלות מלאה של Xcor. 

"ככל שאנו מתקרבים לטיסת המבחן הראשונה אנו רוצים להבטיח לכל לקוחותינו פלטפורמה פתוחה למכירות שמזוהה עם Xcor. כמוצר הנמצא בתהליך צמיחה ומיצוב להצלחה, החלטנו לקנות את חברת המכירות, כך שתהיה חלק מחברת האם Xcor במטרה כפולה: שלקוחותינו יחושו קירבה לחברה המקורית אשר פיתחה את רכב החלל ולצורך הצגת זהות מותג משותפת ואחידה" כך הסביר סמנכ"ל התפעול של החברה את המחשבה העומדת מאחורי רכישת 'Space Expeditions'.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.