חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

לא מפסיק לרדת: פרטנר משיקה מסלול ב-44 שקל לחודש

פרטנר מגיבה למבצעי החברות החדשות ומודיעה היום שהמותג המוזל שלה, 012 מובייל, יציע חבילה ללא הגבלה ב-44 שקל לחודש לחצי שנה הראשונה, לאחר מכן יוחזר המחיר המקורי העומד על 98 שקל.

בניגוד למבצעים שהשיקו יופון, הוט מובייל וגולן טלקום, ההטבה של 012 מובייל מיועדת לכלל הלקוחות – חדשים וקיימים. במסגרת המחיר החדש הציעה החברה שני מסלולים לבחירה כשהאחת היא בין שיחות והודעות ללא הגבלה עם גלישה בנפח של עד 2 ג'יגה ושיחות ל-42 יעדים נייחים ברחבי העולם לבין חבילה זהה אך עם נפח גלישה מורחב של 3 ג'יגה ושיחות ליעדים נייחים וניידים בארה"ב ובקנדה.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

בשבוע שעבר, יופון, שנמצאת בשליטת איש העסקים דודי ויסמן, הבעלים של רבוע כחול, תציע למצטרפים החדשים מסלול ללא הגבלה, הכולל שיחות, הודעות ו-1 ג'יגה גלישה ב-39 שקל לארבעה חודשים למצטרפים באתר, ולמשך חודשיים למצטרפים בחנויות המכירה, הנמצאות גם בתוך סניפי רשת מגה. לאחר התקופה, יהיה מחיר המסלול 79 שקל.


המבצעים ממשיכים | צילום: אילוסטרציה IngimageA.S.A.P

ולפני כחודש הייתה זו גולן טלקום שהחלה את מלחמת המחירים החדשה כשהודיעה על 49 שקל לחודש לחצי שנה והדהימה את השוק. כיום, לאחר ההודעה של 012 מובייל, נותרה יופון הזולה ביותר בחישוב שנתי כשהמחיר המשוקלל הוא 66 שקל לחודש, אחריה 012 מובייל עם 71 שקל וגולן טלקום בחישוב שנתי עם 74 שקל. עם זאת, במסגרת המבצעים החדשים אין סעיף התחייבות ולכן המשתמש לא חייב להיות בחברה שנה שלמה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן