Forbes Israel Logo

לא רק מחשב נייד: 10 אביזרים מדליקים ללילה באוהל

האביב כבר כאן, השילוב בין מזג אויר מושלם וחופשת פסח ארוכה מוציאה רבים אל אתרי הקמפינג.הגאדג'טים שעשויים להפוך את הלילה שלכם מסיוט לקסום, נמצאים באין ספור חנויות באינטרנט. מנייר טואלט זוהר בחושך דרך שירותים ניידים ועד אוהל נגרר שמכיל את כל מה שאתם רק יכולים לחלום עליו.

משפחה ישראלית עם 3 ילדים שיוצאת ל-4 ימים במדבר צפויה להעמיס את המכונית הפרטית ציוד שיכול להספיק לשנתיים.האריזה, התכנון, הפריקה והכביסה אחר כך גורמת לרבים פשוט להימנע מהחוויה.אולם בשנים האחרונות יותר ויותר רעיונות, פיתוחים ותחכומים הופכים את הכול להרבה יותר פשוט ונעים.אז יש מורכבים יותר ויש מורכבים פחות, אבל כולם נועדו בשביל לעזור לכם לסיים את הקמפינג עם חיוך.

מאוורר נייד

למרות שאנחנו בתחילת האביב, יש חשש מהחום בלילה באוהל סגור שבו כולם ישנים.בדיוק למטרה זו יש מאוורר חלון נייד, המתחבר בעזרת מגנט לחלון האוהל ומופעל על ידי סוללות.
מחיר: כ-200 שקל.

תנור נייד קטנטן לבישול באנרגיה ירוקה

התנור שמגיע מארצות הברית משמש מטיילים במדינות רבות אליהן לא מגיע חשמל. הם מבשלים עליו ומפיקים באמצעותו אור.בעל מידות קטנות, עשוי מאלומיניום, נירוסטה ופלסטיק ושוקל פחות מקילו.את האש שבו מדליקים מזרדים אותם אספתם בדרך.האש תספק לכם אור ותעזור לכם לבשל את ארוחת הערב, כשלוקח רק ארבע דקות וחצי להרתיח בו ליטר מים.
מחיר: כ-130 דולר.

כיור נייד מתקפל

אכלנו ושבענו, ומי ירחץ כלים? אז או שהולכים לכיור המשותף באתר, או שפותחים את הגאדג'ט המדליק הזה. הכיור שלא יתפוס מקום וישמש אתכם בכל הרפתקה מחוץ לבית, בנוי משני כיורים צמודים מפלסטיק גמיש, עם שתי ידיות לנשיאה.בשני הצדדים מלאו מים חמים, בצד אחד סבנו את הכלים ובצד השני שטפו.
מחיר: כ-15 דולר.

מכונת קפה לשטח

אין כמו קפה טוב על הבוקר כאשר ממולך מדבר, מאחוריך מדבר וגם מכל הצדדים. אז יש כמובן את פק"ל הקפה הסטנדרטי, ויש את זה. מכשיר נייד ל-10 ספלי קפה בפחות מעשרים דקות, ממש כמו מכונת קפה, עם הלוק של בית קפה והטעם של קפה משובח.
מחיר: כ-130 דולר.


צילום: IngImages ASAP

שירותים ניידים

אחת הבעיות ביציאה מהבית זה השירותים. יש את אלה שאוהבים לעשות בטבע ויש את אלה שלא. שירותים ציבוריים בדרך כלל מלוכלכים, ואז מתעורר געגוע הביתה. האסלה הניידת הזאת עשויה לעזור ברגעים קשים. יש בה תא אכסון, אותו צריך לנקות, תא למים נקיים ותא אחסון לכימיקלים מיוחדים למתקנים שכאלה.
מחיר: כ-90 דולר.

נייר טואלט זוהר בחושך

כולם ישנים, ואתם חייבים לשירותים. אבל איפה שמתם את הנייר? עם נייר הטואלט הזה השאלה לא תעסיק אתכם.מצד שני, לא תוכלו להשאיר אותו בשטח אחרי מעשה, כי האצבע המאשימה תופנה ישירות אליכם.
מחיר: כ-10 דולרים.

מקלחת ניידת

שקית עמידה שמכילה כ-20 ליטר מים עם צינור גמיש אותו ניתן לכוון, ואפשרות תליה, על עץ או על רכב.
מחיר: כ-15 דולר.

מטענים סולאריים

לצאת לטבע זה להתנתק. אבל יש כאלה שפשוט לא מסוגלים.עבודה, חברים, ילדים רחוקים, ועוד דברים שדורשים מאתנו להיות מחוברים, כל הזמן.ישנם לא מעט המצאות שנועדו להשאיר אותנו מחוברים כל הזמן.מטענים סולאריים לנייד, למחשב או לGPSזוהי אפשרות בהחלט יעילה.
מחיר: מעשרות ועד מאות שקלים.


ערכת תפירה

ערכת תפירה לכל מצב שלא יבוא, קטנה וקומפקטית. לצדה מומלצת גם ערכת עזרה ראשונה.

עגלת קמפינג

אחרון אבל הכי חביב, זאת באמת האפשרות האולטימטיבית, עגלת קמפינג שמכילה מטבח, מיטות איכותיות, סלון, חללי אכסון באופן שאינו תופס מקום.בהקמה מהירה ופשוטה.יש מגוון דגמים כמובן, אבל הרעיון זהה, הקמה של מתחם מפנק בכמה דקות על ידי אדם אחד.מה שתצטרכו זה רק וו גרירה העגלות אומנם מגיעות מאירופה אבל היוזמה ישראלית צעירה והיא כבר כובשת אוהדים ישראלים רבים,שרוצים לטייל בארצנו היפה בנוחות ובפשטות.את העגלה לא חייבים לקנות, אפשר גם לשכור עבור 300 שקל ללילה.

כתבות נוספות מאותו התחום: 

קמפינג קסום עם הילדים
האוכל הכי טעים שתוכלו להכין בטיול בשטח

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.