Forbes Israel Logo

לבני הודיעה רשמית שתרוץ לכנסת במפלגה חדשה: "באתי להילחם"

לאחר מספר דחיות ולחץ בלתי פוסק מצד יחימוביץ ולפיד להצטרף לשורתיהם הודיעה הבוקר לבני באופן רשמי כי תרוץ לכנסת תחת מפלגה חדשה שהקימה – התנועה. "אני נקראת לדגל", היא סיכמה.

"קשה לי לחזור לחיים הפוליטים", אמרה לבני במסיבת העיתונאים והוסיפה "אני נקראת לדגל – באתי להלחם על ישראל".

"החלטתי שלא ייתכן שייתקימו בחירות בלי שתהיה אלטרנטיבה רעיונית לראש הממשלה",  הודיעה לבני. "ההצבעה לקלפי היא אינה פתק של יאוש אלא חייבת להיות פתק של תקווה – והתנועה היא היחידה שיכולה להחזיר את התקווה".

"אני מציעה אלטרנטיבה רעיונית לראש הממשלה", ליבני. צילום: רויטרס

בנוגע להאשמות על פיצול גוש השמאל-מרכז אמרה לבני: "אני מכירה את הקריאות על פיצול הגוש – בדקתי את זה וההצטרפות שלי דווקא מרחיבה את הגוש. התחושה היא שאין אלטרנטיבה לראש הממשלה ושאין למי להצביע – אני מציעה אלטרנטיבה לאלה שחשבו להישאר בבית או אלה שהפכו את ההצבעה שלהם לסוג של ברירת מחדל".

מחוץ לבית סוקלוב שם קיימה לבני את מסיבת העיתונאים מפגינים פעילי מפלגת העבודה כנגד הכרזתה של לבני על הקמת מפלגה חדשה. "אני קוראת לאלה שמפגינים בחוץ עם שלטים ללכת להפגין מול מצודת זאב (בית הליכוד ת.ו) ולא מול אלה שרוצים להרחיב את הגוש" טענה לבני.

חברת הכנסת רחל אדטו (קדימה) הודיעה היום כי החליטה להצטרף לתנועה בראשות לבני. במפלגת יש עתיד התייחסו להכרזה ואמרו כי "המהלך שהובילה הבוקר ציפי לבני הוא הפוליטיקה הישנה והמפצלת בהתגלמותה, שמונעת משיקולי אגו בלבד. מצער שלבני סירבה להיות שותפה להובלת שינוי אמיתי בחיי אזרחי ישראל".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.