חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

לישון כמו פיראט: צפו בתמונות – סיור במלון הראשון בעולם של לגו

חברת לגו פתחה את בית המלון הראשון שלה בעולם. המלון הנמצא בתוך מתחם פארק הלוגולנד בקרלסבד, סמוך לעיר סן דייגו מציע לילדים וילדים ברוחם להיכנס לעולם פנטזיה של מלכים, אבירים ופיראטים ולהנות ממגוון מתקנים ואטרקציות. 

בשטח המלון תוכלו למצוא 3,500 בובות הבנויות מ-3 מיליון לבני לגו. הבובות מפוזרות בין כל 250 החדרים וכן בשטחים הציבוריים של המלון. כל אחת משלוש הקומות במלון בנויה על בסיס נושא מסויים: קומת הפיראטים, קומת הממלכה וקומת ההרפתקאות.

בכניסה לקומת הפיראטים תמצאו בובת קוף ענקית שיוצאת מתוך תיבת אוצר והיא תקדם את פניכם. על הקיר בחדרים בקומה תלויים ראשים של פיראטים, חרקים ולטאות. בנוסף תמצאו גם ציורי חרבות ומפות אוצר על השטיחים. חדרי הפרימיום מקושטים יותר מהחדרים הסטנדרטיים אך בשניהם תבלו בתוך פנטזיה נהדרת מהסוג הישן. 

כצפוי, המלון בלגולנד מאוד מותאם לצרכיהם של ילדים מגיל שנתיים ועד גיל 12. כך למשל בחדר האוכל יצמאו הקטנקטנים שוחלנות בופה המותאמים לגובהם, שם יוכלו למלא באופן עצמאי את צלחותיהן. גם האוכל מותאם לאורחים הצעירים והמנות בתפריט מורכבות מרכיבים בריאים ומזינים. 

בערב, לאחר הארוחה יהנו הילדים מהקראת סיפור לפני השינה מפי דמות לבושה בבגדי מלכות או משיעור ריקוד שיעביר להם אביר עם שיריון. 

מלון לגולנד נחשב למתחם נופש אטרקטיבי במיוחד בגלל יכולתו לייצר חוויה חיובית הן עבור הצעירים והן עבור המבוגרים. במתחם הבריכה, יוכלו הילדים להרכיב לעצמם דמויות לגו באמצעות מיליוני הלבנים המפוזרות מסביב, זאת בזמן שהמבוגרים יותר ישתזפו על רקע הדרקונים הצבעוניים המקיפים את הבריכה. בנוסף, האורחים הבוגרים במלון יכולים לבלות את זמנם הפנוי גם רחוק מהילדים בתוך הברים המציעים מגוון רחב של משקאות אלכוהוליים וקוקטילים מיוחדים. 

עבור המבוגרים, גולת הכותרת במלון היא דווקא מעלית הדיסקו. במהלך הנסיעה במעלית תוכלו להנות משירים פופולריים משנות ה-70, זאת בזמן שכדורי דיסקו מסתובבים מעל ראשכם. ברגע שהגעתם ליעדכם המעלית תעצר וגם המוסיקה תיפסק. 

הנוסחה המנצחת של מלון לגולנד האמריקאי היא: אם הילדים מרוצים – גם ההורים מרוצים. וכל זה עוד לפני שרגליכם דרכה בתוך פארק השעשועים של לגו הסמוך למלון. אטרקציות נוספות באזור: פארק המים וגן החיות הימי הסמוך שנמצאים במרחק הליכה מהמלון, אליהם תוכלו להיכנס בלי תור כחלק מהשירות של לגו. 

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן