Forbes Israel Logo
חברים - הסט המקורי של הסדרה. צילום: Shutterstock
חברים - הסט המקורי של הסדרה. צילום: Shutterstock

בהשראת פרק האיחוד: הסט של סדרת חברים מוצע כאתר נופש

אתר התיירות הפופולרי Booking,com מציע חופשה חלומית וחווייתית באתר צילומים משוחזר של הסדרה האהובה, ובמחיר שווה לכל כיס. כמה יעלה לכם התענוג?

פרק האיחוד עשה לכם חשק? אתר התיירות הפופולרי Booking.com מציע חופשה חלומית בסט האיקוני של סדרת הקאלט האהובה 'חברים'. הפרויקט נוצר בשיתוף פעולה עם חברת Superfly X המיועדת לשיפור חוויות משתמש, שהתנסתה עד כה בעיקר בפרויקטים שיווקיים המתמקדים בתחום המוזיקה וההופעות החיות.

שיתוף הפעולה נוצר ברקע החגיגות לציון 25 שנה לסדרה האהובה והמוכרת, במסגרתן שודר פרק האיחוד לו ציפו מעריצים רבים ברחבי העולם. המהלך השיווקי של בוקינג התאפשר בשל פתיחת הגבולות של רוב מדינות העולם לאחר שנרשמו אחוזי חיסון גבוהים נגד נגיף הקורונה.

משחק "חפש את המטמון" וצלם מקצועי צמוד

חבילת הנופש האטרקטיבית מציעה לינה בסט משוחזר של הדירה המוכרת של מוניקה ורייצ'ל מהסדרה ובה ישנם גם אביזרים מקוריים מהסדרה לרבות הכורסה הנפתחת מהדירה השכנה של ג'ואי וצ'נלדר, דלת הכניסה הסגולה המוכרת עם המסגרת הצהובה ועוד.

האורחים על הסט יקבלו כיבוד ויוכלו להנות ממשחק "חפש את המטמון" שייערך ברחבי הדירה. בזמן ארוחת הבוקר יוכלו האורחים לגשת לסט שיוקם בסמוך לאתר וידמה את בית הקפה Central Perk, שם יוכלו להנות מקפה ומאפים, ממש כמו חברי הסדרה המקורית. לאורך כל השהייה יתלווה אל האורחים צלם מקצועי שיתעד את האירוע.

התעריף ללילה נקבע באופן סמלי בסך 19.94 דולר, במטרה לציין את שנת עלייתה של הסדרה למסכים. עד כה, אתר הצילומים היה פתוח לביקורים תיירותיים יומיים בלבד, והם נערכו במקביל בשני אתרי הצילום המרכזיים של הסדרה בניו יורק ובשיקגו, כשלצד האולפנים הוקמו חנויות מזכרות בהן נמכרים אביזרים ומתנות הקשורות בסדרה.

https://www.youtube.com/watch?v=HRXVQ77ehRQ

תאריך השידור של פרק האיחוד של חברים נדחה מספר פעמים, בעיקר בשל התפשטות הקורונה שדחתה את הפקתו. הפרק, שנקרא "זה שבו הם מתאחדים", מחזיר לאולפנים את כל חברי הצוות המקוריים, כולל ג'ניפר אניסטון, דוויד שווימר, ליסה קודרו, קורטני קוקס, מאט להבנלק ומתיו פרי.

כל אחד מהשחקנים קיבל 3 מיליון דולר עבור השתתפותו בפרק המיוחד, בו הם ענו על שאלות מנחה הלייט נייט הבריטי ג'יימס קורדן. מעריצים רבים היו מאוכזבים מהעובדה שלא מדובר בפרק מתוסרט, אך שורה של כוכבי אורח נוצצים, לרבות השחקנית ריס וית'רספון והמוזיקאים האהובים ליידי גאגא וג'סטין ביבר, היו סיבה מספיק טובה לשכנע את הצופים לעקוב בכל זאת אחר האירוע הטלוויזיוני.

הפרק שודר בשירות הסטרימינג של HBO, הזמין בארצות הברית.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן