חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

למעלה ממיליון מתנדבים בכל רחבי הארץ: יום המעשים הטובים ה-10

למעלה מ-1.3 מיליון ישראלים מכל רחבי הארץ יצאו לעשות היום מעשים טובים כחלק מיום המעשים הטובים ה-10 שמתקיים היום בישראל. כמעט כל הרשויות המקומיות והיישובים הערביים נוטלים חלק בפרויקט, במסגרתו משתתפים מאות בתי ספר, גנים וקבוצות נוער, אלפי חיילים, אלפי סטודנטים ו-1,500 קבוצות של חברות עסקיות.

גם הנשיא התשיעי, מר שמעון פרס, לקח חלק ביום המעשים הטובים, והעביר שיעור באזרחות טובה לתלמידי תיכון יהודים וערבים בתיכון ביפו . "אני קורא לכל אדם בישראל לקום ולעשות מעשה טוב כל יום ולא רק במסגרת יום המעשים הטובים", אמר.

מימין: ג'ייסון אריסון, שמעון פרס, דיוויד אריסון ורפי אלול 

יום מעשים טובים יתקיים ב-10 באפריל גם ב-70 מדינות ברחבי העולם ובמסגרתו יצאו לפועל מאות פרויקטים בין השאר במדינות ארה"ב, ברזיל, איטליה, גרמניה, פנמה, אוסטרליה, קנדה ושוויץ. "המיזם הזה חצה גבולות והפך לגורם בינלאומי מאחד בזכות הפשטות שבו ובגלל היכולת של כל אחת ואחד להתחבר אליו ולקחת חלק ביוזמה", אמר יוזמת היום, עסקת העסקים שרי אריסון. "מדי שנה אנו מוקסמים מהיצירתיות של האנשים ומהרעיונות, כשהמטרה היא ליצור מסה קריטית של עשיית טוב. מניסיוננו, רבים מהמצטרפים ליום מעשים טובים ממשיכים להתנדב במהלך כל השנה והופכים את העניין לשגרת חיים".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן