Forbes Israel Logo

לנפוש כמו מיליארדרים: הכירו את אתרי הנופש שהקימו האנשים העשירים בעולם

אומרים שעשירים שונים משאר העולם, אבל זה לא לגמרי נכון. יש להם תחביבים, הם נהנים מחופשות והם מלאים תשוקה כלפי הרבה דברים. ההבדל הוא שהם עושים את אותם דברים ברמה שונה לחלוטין, ללא מחסומים, מה שהופך את החוויות האלו לטוב ביותר האפשרי.

החדשות הטובות הן שבמקרים רבים, חלק מהאנשים העשירים ביותר בעולם להוטים לשתף עם שאר העולם את הדרך שבה הם נהנים מהנסיעות, התחביבים והתשוקות שלהם. מה שאומר לרוב, שהם הופכים את החלום האישי שלהם לאתר נופש חלומי בו הם יכולים להציג את הדברים שהם אוהבים כאשר הם נוסעים לחופשה. ומאחר ובפני העשירים העולם הוא באמת כפר גלובלי – האתרים נפרסים על פני כל הגלובוס. 

דוגמא טובה לכך היא ג'וליאן רוברטסון, המייסד של אחת מקרנות הגידור בעלות הפרופיל הגבוה ביותר – בשנות ה-80 הפך רוברטסון 8 מיליון דולר ליותר מ-20 מיליארד דולר. לרוברטסון הייתה תשוקה לנופים המדהימים בסרט 'שר הטבעות' והוא קנה חלק מהאי הצפוני. ראשית הוא בנה בית, לאחר מכן הוא הקים מגרש גולף משובח ולבסוף הוא החליט שהמקום טוב מדי בכדי לשמור אותו לעצמו – והוא הפך את הבית לאתר הנופש Kauri Cliffs. האתר נחשב לאחד מאתרי הגולף הגדולים והיפים בעולם. והוא לא עצר שם – הוא הוסיף לאתר יקבים ומדשאות ולאחר מכן החליט אפילו להקים אתר גולף נוסף הקרוי- the Farm at Cape Kidnappers. מטיילים ואוהבי גולף מרחבי העולם עולים לרגל לאתרי הנופש עוצרי הנשימה של רוברטסון.

ג'ון מוריס ממיזורי,הוא דוגמא מושלמת נוספת.  המייסד והבעלים של ענקיות הקמעונאות Bass Pro ו- Outdoor World ממוקם גבוה ברשימת העשירים של פורבס עם הון אישי המוערך מעל 5 מיליארד דולר, ולמרות כל האפשרויות הפרוסות לפניו הוא מעולם לא עזב את מיזורי שם הוא אהב לבלות בחיק הטבע, לצוד, לדוג ולטייל. הוא הקדיש את עצמו לשימור הטבע, החינוך, הפילנתרופיה והאהבה לאזור ע"י הקמת אתר הנופש ' Big Cedar Lodge'. האתר נבנה על אגם והוא כולל מרינה, שמורת טבע פראית, ציד ציפורים, קליעה למטרה, מוזיאון טבע היסטורי ושלושה מגרשי גולף.

ויש עוד הרבה דוגמאות דומות נוספות. מסיבה כלשהי התיירים הגרמנים תמיד אהבו כל דבר שקשור למערב הפרוע והם לקוחות קבועים בחוות האמריקאיות. המיליארדר כריסטוף הנקל לקח את התשוקה הזו צעד אחד קדימה כשהוא שיחזר בקפדנות עיר רפאים בקולורדו ב- Dunton Hot Springs, אתר נופש יוקרתי הכולל ספא מפנק.

ניקי וסטרילי אופנהיימר למשל, בני משפחת העסקים המפורסמת מדרום אפריקה, משתמשים בתשע בקתות הספארי שברשותם, מרשת רלה א שאטו בכדי לעזור לממן התחייבות גדולה בהרבה – שיקום רדיקלי של השמורה בבעלות פרטית הגדולה ביותר באפריקה, יותר מרבע מיליון דונם, במטרה להחזיר אותה למצב הטבעי לפני כיבושו של האדם.

כל הצילומים: מאתרי החברות

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.