חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

לפגוש את הומר בפאב: פארק שעשועים של משפחת סימפסון ייפתח בפלורידה

שאלתם את עצמכם איך זה לחיות כמו משפחת סימפסון? בקרוב תוכלו לגלות בעצמכם. אולפני יוניברסל באורלנדו, פלורידה הודיעו לאחרונה על פתיחתו הצפויה של פארק שעשועים חדש המוקדש כולו ליצורים הצהובים האהובים מסדרת הטלויזיה הפופולרית. הפארק שייפתח בקיץ הקרוב הוא למעשה העתק מדוייק של העיירה הדמיונית בה חיים הסימפסונים – ספרינגפילד. 

"זו תהיה חוויית חובה לכל מעריץ של הסימפסונים בעולם", אמר בסוף השבוע מנהל הקריאייטיה של יוניברסל מארק וודבארי. בהודעה שפרסם אולפן ההפקות המפורסם באתר האינטרנט שלו נאמר כי "לראשונה יוכלו המעריצים להיכנס בעצמם לתוך עולם שעד עכשיו ראו רק בטלויזיה. אנחנו מאוד מתרגשים להפוך את העולם הזה לאמיתי". 

הדמיה של פארק השעשועים | צילום מסך: מתוך סרטון ההסברה של אולפני יוניברסל

בפארק השעשועים החדש תוכלו למצוא מסעדת "קראסטי בורגר" שם תוכלו לטעום את סנוויץ' הבשר המפורסם של קראסטי. בנוסף תוכלו לבקר גם בפאב של מו, שם יגישו לכם בירה שיוצרה במיוחד עבור אולפני יוניברסל. 

בנוסף מבקרי הפארק יוכלו להנות מ"מסע הסימפסונים", מתקם הקיים כבר מ-2008 המעניק חוויית סיור תלת מימדית ברחבי ספרינגפילד. 

"משפחת סימפסון" היא אחת הסדרות הותיקות ביותר בטלויזיה שעלתה לאוויר בשנת 1989 וזוכה לפופולריות רבה גם היום. הסדרה נוצרה על ידי מאט גריינינג ועד היום צולמו 25 עונות שלה. בסדרה משתתפים סלבריטאים רבים בתפקידי אורח ובשנת 2007 יצא לאקרנים גם הסרט "משפחת סימפסון" שהיה לשובר קופות בכל העולם.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן