חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

לפיד קובר את הגוש החוסם: "לא אצטרף לגוש עם חנין זועבי"

"בואו נוריד את העניין הזה מהפרק – אנחנו לא נעשה גוש חוסם עם חנין זועבי, לא יקרה דבר כזה", אמר לפני זמן קצר יו"ר מפלגת יש עתיד, יאיר לפיד, במסיבת עיתונאים שכינס. "תוצאות הבחירות מאוד ברורות ואיתן נעבוד". לפיד לא התייחס לאפשרות של כניסה לממשלה עם ש"ס.

"אזרחי ישראל בחרו בנורמליות, בשפיות ובתקווה. שמחתי לשמוע את מסיבת העיתונאים של ראש הממשלה שדיבר בדיוק על אותם הנושאים שאנחנו מדברים עליהם שנה – אם זה השיוויון בנטל, ויוקר המחייה".

"אני ממליץ ללפיד שלא יפסול אף אחד", אמר אריה דרעי בערוץ 2. "כמו שיש ציבור גדול שהצביע ללפיד, יש ציבור גדול שהצביע לש"ס, לא צריך שיהיו בעם שני ציבורים – צריך לאחד".

לפיד | צילום: רויטרס

דרעי פנה ללפיד ואמר "הציבור רוצה שנשב ביחד, הציבור רוצה שנבוא שנינו ביחד לנתניהו עם פתרונות, ואפשר לעשות את זה". בערוץ 10 אמר דרעי כי ש"ס מוכנה לדון בשילוב חרדים בשירות המדינה, אך לא בגיוס בני ישיבות".

יש עתיד הייתה להפתעה הגדולה של הבחירות הנוכחיות: לאחר בדיקת 99% מהקולות עקף לפיד את שלי יחימוביץ' ומפלגת העבודה עם 19 מנדטים והפך למפלגה השנייה בגודלה. הליכוד ביתנו זכה ל-31 מנדטים, ירידה של 11 מנדטים לעומת הבחירות האחרונות.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן