Forbes Israel Logo

לראות את הקולוסיאום מהג'קוזי: טיולי יוקרה בעקבות 7 פלאי תבל

למעט הפירמידות במצרים, שישה מתוך שבעת פלאי תבל העתיקים כבר נעלמו מן העולם. אבל אם תרצו לצאת למסע בעקבות שבעת פלאי העולם החדש, זאת בהחלט יכולה להפוך להרפתקה של פעם בחיים.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

אמנם רבים מהיעדים הללו עתיקים מאוד, אבל זה לא אומר שתצטרכו להתגורר בתנאים קשים. עבור אלה מכם שתכננו לסמן וי על אחד משבעת פלאי תבל החדשים, ליקטנו את אתרי הנופש האידיאליים שנמצאים בקרבתם ויהפכו את המסע שלכם לא רק למסעיר, אלא גם למפנק.

החומה הגדולה של סין: Aman at Summer Palace, בייג'ינג


צילום: Amanresorts

אם אתם מעוניינים לבקר באחד המבנים ההיסטוריים ביותר בעולם, כדאי שתשהו באתר נופש יוקרתי בעל ערך היסטורי גם כן. אמאן את סאמר פאלאס בבייג'ינג, אתר שקיבל ארבעה כוכבים במדריך הטיולים של פורבס, בנוי מסדרת ביתנים, חלקם בני יותר מ-100 שנה, שאכסנו בעבר את אורחיה של הקיסרית צ'ה שי.

הארכיטקטורה המסורתית של סין הקיסרית המאפיינת את החוץ מתמזגת בקלות עם הזוהר הרך והמוזהב של הפנים. לאחר הסיור המסורתי, שבו תוכלו לחוות את יראת הכבוד שמעוררת החומה הגדולה, תוכלו להתרווח באולם הקולנוע שנמצא באתר, או להתפנק בספא.

פטרה: Petra Marriott Hotel, ואדי מוסא, ירדן

מלון פטרה מריוט ממוקם במרחק של כמה דקות נסיעה בלבד מעיר האבן הנבטית הקדומה פטרה, שממוקמת בין ים סוף לים המלח. המלון מציע מגוון חדרי אירוח ושירותים נדיבים למתארחים, לרבות אוטובוסים אל העיר הפרהיסטורית, שהיא כיום אחד מהאתרים הארכיאולוגיים העשירים והגדולים בעולם.

אולם הצ'ופר הגדול ביותר במלון הוא הנוף: אם תזמינו את אחד מחדרי "עמק פטרה" או "נוף הרים", תזכו במראה מטלטל של הנוף המדברי הירדני.צ'יצ'ן איצה: Mayaland, יוקטן, מקסיקו
למרות החזות הצנועה יחסית שלו, מאיהלנד הוא ללא ספק המקום שכדאי לכם לשהות בו אם עתיקות המאיה של צ'יצ'ן איצה נמצאות ברשימת אתרי החובה שלכם. נכון, קיימים אתרי נופש אופנתיים יותר בערים הסמוכות, כגון מרידה וקנקון, אבל למאיהלנד יש משהו שאין לכל השאר – קרבה למקום.

צילום: Nicolas Dumont

מאיהלנד היה המלון הראשון שנבנה על אזור ההריסות העתיקות, כבר ב-1923. מקיפים אותו יותר מ-400 דונמים של גנים, שיספקו לכם שפע של יופי טבעי, בעוד שההסינדה (אחוזה דרום אמריקאית) הבנויה בסגנון ישן תספק שירותים שיקסימו אתכם בדרככם לחזות בפלאי המאיה. זקוקים למעט מותרות לאחר שהגעתם לפסגה? היכנסו לריץ קרלטון קנקון לטיפול בסגנון מאיה ב- Kayantá Spaשל אתר הנופש.

פסל ישו הגואל: Copacabana Palace, ריו דה ז'נירו, ברזיל

שני דברים משותפים יש לפסל "Cristo Redentor" המאסיבי, החולש על ריו דה ז'נירו, ולמלון קופקבנה פאלס היוקרתי: שניהם בנויים בסגנון אר דקו ושניהם משרים יראת כבוד.


צילום:  Copacabana Palace, Rio de Janeiro, Brazil

לקופקבנה פאלאס, שנבנה ב-1923, יש מסורת ארוכה של אירוח סלבריטאים מהשורה הראשונה – מהרולינג סטונס ועד נלסון מנדלה. המלון שהפך לאייקון משקיף על החולות הלבנים של חוף קופקבנה, שעליו מסתובבים מלצרים שמציעים מים ופירות. בין היתר, תוכלו גם לשחק מערכה או שתיים של טניס במגרשים שעל הגג (שירות שניתן לצד אימון מקצועי לפי דרישה) ו/או למצוא מעט רוגע בספא.

הקולוסאום: Rome Cavalieri, רומא

על אף שהוא נמצא במרחק של פחות משמונה קילומטרים ממנו, מלון רום קאווליארי היוקרתי מהווה ניגוד חריף להיסטוריה האכזרית שאפיינה פעם את הקולוסאום הרומאי.
החדרים כאן מציעים וילונות יוקרה, אמבטיות שיש רומאיות ומרפסות פרטיות שאידיאליות לארוחות בוקר תוך כדי צפייה ברחבת הוותיקן.

צילום:  Rome Cavalieri, Waldorf Astoria Hotels & Resorts

למעוניינים להילחם בסגנון גלדיאטורים, מציע המלון אימונים מיוחדים שמתקיימים בפארק הפרטי. המתלמדים מקבלים ערכת גלדיאטורים שלמה הכוללת סנדלים, חגורה, כפפות וחרב אימונים ועם השלמת הקורס מקבלים תואר כבוד של "טירו" (הדרגה הראשונה של גלדיאטור). אבל חוץ מקרבות יש פה גם קולטורה; המלון מחזיק באחד מאוספי האמנות המקיפים ביותר בעולם, עם יותר מ-1,000 יצירות, מהמאה ה-16 ועד היום.

טאג' מהאל: The Oberoi Amarvilas, אגרה, הודו

אם הטאג' מהאל נבנה מתוך מסירות לאהבה וליופי, בהחלט ייתכן שהאבריו אמארווילאס נבנה מתוך מסירות למותרות. המלון ממוקם פחות מקילומטר אחד מהטאג' מהאל – מוזולאום השיש הלבן שהוא יצירת מופת שנבנתה בין השנים 1648-1631 בידי הקיסר המונגולי שאה ג'האן לזכר האהובה מבין נשותיו – והוא מתמקד בהענקת שירותים שהולמים בני מלוכה.

צילום: Oberoi Hotels & Resorts

בחצרות המלון מנצנצות מזרקות ובריכות השתקפות, ובפנים ידאג משרת אישי לצורככם בעוד אתם צופים מהמרפסת הפרטית שלכם בנוף של הטאג' מהאל, או מתענגים על מטעמי המטבח ההודי המסורתי במסעדת Esphahan.

מאצ'ו פיצ'ו: Machu Picchu Sanctuary Lodge, קוסקו, פרו

אין הרבה מלונות שנהנים מהמיקום המועדף של מאצ'ו פיצ'ו סאמצ'וארי לודג'; המלון ממוקם ליד מצודת האינקה של מאצ'ו פיצ'ו עצמה. אבל המיקום אינו הסיבה היחידה שבגללה תרצו לבלות במפלט הפרואני הזה; החדרים והגנים של המלון מציעים נופים מדהימים של עתיקות האינקה ושל ההרים הנושקים לעננים המקיפים את האתר העתיק. המלון מציע גם שירותי תיור עם מגוון חבילות, החל מטיולי הליכה רגועים למעיינות הגופרית החמים הסמוכים ועד להליכה מאתגרת יותר שנמשכת שעתיים וחצי במעלה הר פוטוקוסי, הפסגה שפונה ישירות אל העתיקות.

צילום: Machu Picchu Sanctuary Lodge, Cuzco, Peru

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן