Forbes Israel Logo

מאסטר שף: איזו מנה זכתה באליפות העולם בפסטה?

ג'ורג'יו נאבה, שף איטלקי המתגורר בדרום אפריקה, זכה אתמול באליפות העולם בפסטה שנערכה בפארמה, איטליה. נאבה הסתייע במתכון בעלות נמוכה, אשר לדבריו מותאם למשבר הכלכלי העמוק השורר באיטליה.

נאבה, שעובד במסעדות "95 Keerom" ו-"Carne SA" בקייפטאון, קנה את לבם של השופטים עם צלחת פשוטה של cavatelli – מעין קונכיות פסטה קטנות – עם פרחי ברוקולי ואורגנו.

חדש: אפליקציית האייפון של פורבס ישראל – להורדה לחצו כאן

"פשטות היא המפתח. הצגתי את המתכון הזה כי הוא זול מאוד, אבל גם טעים מאוד", אמר נאבה לרויטרס לאחר נצחונו. "אחרים הציגו מתכונים המבוססים על דגים יקרים, אבל כרגע, לאור המצב הכלכלי באיטליה, זה לא נראה לי בסדר להציג מנות מוגזמות".

ג'ורג'יו נאבה | צילום: רויטרס

אליפות הפסטה, שנערכה בפעם הראשונה בשנה שעברה, התקיימה באקדמיית המזון ברילה שבפארמה, אשר נחשבת לבירת האוכל של איטליה, ואשר ידועה בגבינת הפרמזן ובנקניק המעושן שלה.

עשרים וארבעה טבחים שנבחרו בקפידות, כולל אחד מהונג קונג, התחרו ביניהם באליפות בת יומיים. בסיבוב הראשון שנערך ביום שישי קיבלו המשתתפים כ-40 דקות על מנת להשלים את המנה שלהם, ובגמר בשבת רק 30 דקות.

"המנה שלי היא משהו שקל לעשות, כל אחד יכול לבשל אותה בבית", אמר נאבה. "אחרי הכל, דברים פשוטים הם לעתים קרובות הטובים ביותר". בשנה שעברה זכה בתחרות היפני יושי ימאדה.





צילומים: רויטרס

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.