Forbes Israel Logo

מגדל ארלוזרוב 17

במפגש הרחובות ארלוזורוב ודיזנגוף בתל אביב החלו לאחרונה העבודות להקמת מגדל בן 29 קומות. בראשו צפויה לקום יחידת דיור שתתפרס על פני כ־850 מ"ר ותזכה לתואר הדירה היקרה בישראל. מחירה – וזו לא טעות דפוס – יעמוד על כ־200 מיליון שקל, כאשר לקראת 2018 היא תוכל להלין את אחד מעשירי הארץ או העולם.

הפרויקט, ששמו מגדל "ארלוזורוב 17", נמצא בשלבים ראשונים של פיתוח, אבל כבר ניתן לראות חפירות בשטח ובימים אלו החל שלב שיווק הדירות. במגדל מתוכננות להיבנות 131 דירות ששטחן ינוע בין 70 מ"ר ל־170 מ"ר. יוצאת דופן היא כמובן דירת הפנטהאוז, שמחירה אינו מתקרב להיות בר השגה עבור רוב הישראלים. המחיר יוצא הדופן הוא נגזרת של מיקום המגדל – קרוב לים, סמוך לרחוב דיזנגוף ובמרכזה של תל אביב. כמובן, גם גודל הדירה ואיכות עיצוב הפנים ישפיעו על המחיר.

"המגדל הוא מעין פסל תלת ממדי בתוך העיר", אומר פרופ' משה צור, האדריכל המלווה את הפרויקט. לדבריו, בתכנון הושם דגש מיוחד על שילוב המגדל בנוף העירוני, והוא למעשה חצוי לשניים עם חלל גדול (אטריום) ושקוף בין שני חלקיו. "הדירות בנויות כך שמכולן רואים את הים באופן מושלם, לצד מבט אל העיר עצמה".

שטח הפרויקט כ־27 אלף מ"ר, והוא מוגדר כפרויקט הדגל של דן נדל"ן. המגדל יכיל 119 דירות, כאשר בתכנון המבנה נעשתה הפרדה עיצובית בין 12 הדירות שנמצאות בצמרת הבניין לכל היתר. טווח המחירים נע בין 50 אלף ל־200 אלף שקל למ"ר. לא צריך מחשבון, המחיר גבוה מאוד ודירה זולה בפרויקט תעלה בסביבות 4 מיליון שקל.

הכתבה המלאה במגזין אוקטובר נובמבר של פורבס ישראל

– לרכישת הגיליון חייגו 077-5273355

– לרכישת מנוי למגזין פורבס ישראל



הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.