Forbes Israel Logo

מגיעה לצפון: איקאה השיקה את הסניף החדש בקריית אתא

רשת איקאה פתחה אתמול את מרכזה החדש בקריית אתא – השלישי בישראל, המצטרף אל הסניפים בנתניה ובראשון לציון. הסניף החדש המשתרע על שטח של 27 אלף מ"ר, כולל 51 חדרי תצוגה ופתוח אל קניון סמוך, ממנו ניתן להשקיף אל החנות. המבנה כולו תוכנן והוקם בבנייה ירוקה, והוא כולל תוארת לד חסכונית, מערכת בקרה חכמה לחיסכון בחשמל ולהכנסת אור טבעי, וכן חניות מיוחדות למכוניות ירוקות הפועלות על חשמל או גז. 

במערך השירות הוכנסו מכלול שינויים במטרה להעניק שירות מקיף ומהיר למבקרי החנות. כך למשל הוכנס לראשונה באיקאה, מסוע שינוע חשמלי לעגלות מקומת הקרקע ומקומת החנייה התת קרקעית לאזור השירות העצמי. בנוסף, הותקן לראשונה מערך טכנולוגי אשר יציע שירותי אינטרנט אלחוטי (WiFi) ללקוחות בכל רחבי החנות.


יו"ר שיכון ובינוי, משה לחמני וראש עירית קרית אתא, יעקב פרץ | צילום: רמי זרנגר 

כמו בסניפים בנתניה ובראשון לציון, גם בסניף החדש ניתן למצוא מסעדה חלבית ובשרית כשרה, וכן מתחם אספרסו בר בו ניתן לרכוש כוס קפה במילוי חופשי במחיר של 8 שקלים. בנוסף, נבנה בחנות אזור ילידם בסגנון סקנדינבי הכולל אניית ויקינגים ענקית שמשמשת כבריכת כדורים. למשפחות עם ילדים ותינוקות יוצעו מגוון שירותים כמו מסך קולנוע בכניסה לחנות, עמדות משחק, שני חדרי הנקה הכוללים גם שולחן החתלה, מיקרוגל לחימום מזון לתינוקות ועוד. בנוסף, קיימת בחנות החדשה מחלקה עסקית הנותנת מענה לבעלי עסקים ובעלי מקצוע, אשר זמנם קצר, דרישותיהם מורכבות והיקף הרכישות שלהם עומד על עשרות אלפי שקלים.


מנכ"לית בנק דיסקונט, לילך טופילסקי, מנכ"ל שיכון ובינוי עפר קוטלר, ואחיו דב קוטלר, מנכ"ל ישראכארט | צילום: רמי זרנגר

הסניף החדש שהוקם בהשקעה של 380 מיליון שקל יעסיק כ-1,200 עובדים, ויספק פרנסה לעוד מאות עובדי קבלן וספקים מהאזור. באיקאה מצפים ל-5.4 מיליון מבקרים במהלך 2014 ולמכירה של 25 מיליון פריטים.

"כניסתה של איקאה לאזור הצפון מיישמת בצעד נוסף את חזון איקאה להעניק חיי יום יום טובים יותר לאנשים רבים ככל האפשר", אמר מנכ"ל הרשת, שוקי קובלנץ. "עוד בשלבי ההקמה של החנות, היינו עדים לתנופת בניה מוגברת באזור המסחרי של צומת אתא והחנות כבר מהווה אבן שואבת ליזמים ובעלי עסקים באזור הצפון. כפי שנוכחנו לראות בנתניה ובראשל"צ, אנו מאמינים כי החנות החדשה תהווה מוקד משיכה לתושבי המטרופולין, תוביל ליצירת הזדמנויות בפיתוח המסחרי, התעסוקתי והפנאי ואף תשפר את איכויות המסחר באזור".

בטקס הפתיחה הבוקר השתתפו דמויות מרכזיות במשק, הבעלים של איקאה ישראל, מתיו ברונפמן, נציג איקאה העולמית, שגריר שבדיה בישראל וראש עיריית קריית אתא יעקב פרץ.

ברונפמן בטקס ניסור העץ המסורתי (הגרסה השבדית לניפוץ בקבוק השמפנייה) | צילום: זוג הפקות

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן