חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

מדד הטייקונים: דוד עזריאלי הפסיד 120 מיליון שקל בשבוע

איל הנדל"ן דויד עזריאלי הפסיד 120 מיליון שקל בשבוע האחרון, כך עולה ממדד הטייקונים של פורבס. היום הפסיד איל הנדל"ן 60 מיליון שקל, זאת בעקבות ירידה של 0.7% במניית החברה בבעלותו.

קבוצת הנדל"ן של עזריאלי הודיעה אתמול כי בכוונתה להקים מגדל חדש במקום בית ידיעות אחרונות בתל אביב. המגדל שצורתו תהיה אליפטית יתווסף לשלושת מגדלי עזריאלי הסמוכים לו: המשלוש, הריבוע והעיגול. 

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

ברשימת המפסידים השבועית ניתן למצוא גם את יצחק תשובה בעל השליטה בקבוצת דלק שאיבד בשבוע האחרון כ-48 מיליון שקל. מניית דלק רשמה היום ירידה של 1.6% על רקע החלטתו של משרד האנרגיה לפרסם את פרוטוקולי הדיונים של ועדת צמח שבחנה את נושא ייצוא הגז. בעקבות הירידה במנייה הפסיד היום תשובה 118 מיליון שקל. 

דוד עזריאלי | צילום: ישראל הדרי

בראש רשימת הווינרים השבועית מופיע עידן עופר בעל השליטה בחברה לישראל. עופר הרוויח בשבוע האחרון 125 מיליון שקל. היום פורסם כי החברה לישראל עלולה להפסיק את המימון של יצרנית תחנות העגינה החשמליות לרכבים – בטר פלייס, אם לא יימצא משקיע לחברה. חברת בטר פלייס נמצאת זה כמה חודשים בקשיים כלכליים שאילצו אותה לקצץ בכ-40% מכוח האדם שלה בישראל.

מנצח נוסף השבוע הוא שאול אלוביץ' שהוסיף להונו 7305 מיליון שקל. היום הרוויח בעל השליטה בחברת התקשורת בזק כ-37 מיליון שקל, זאת בעקבות עלייה של כ-1% במניית החברה.

מדד הטייקונים היומי עוקב אחר הווינרים והלוזרים הגדולים ביותר מתוך טייקונים נבחרים בעלי אחזקות בחברות ציבוריות, כולם בשווי מינימלי של 100 מיליון שקל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן