חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

מדוע בחרה קרן ההון-סיכון אלף בצעיר בן 26 כשותפה השלישי?

לאחר שנתיים ו-150 מועמדים, המשקיעים מייקל אייזנברג ואדן שוחט מצאו את המשקיע הצעיר אותו חיפשו. ה"נבחר" של קרן ההון-סיכון אלף (Aleph) הישראלית יזכה לביטחון כלכלי בן לילה, כאשר יהיה שותף שווה בחברה עם תקציב של 140 מיליון דולר.

שני המנכ"לים חיפשו את השותף השלישי שלהם בישראל, לונדון, ניו יורק וסן פרנסיסקו ומצאו בסופו של דבר את אהרון רוזנסון בן ה-26, שעבד עד היום בקרן Insight בניו יורק. "ההזדמנות לעבוד בסביבה קטנה עם אנשים שיש לי הערכה עצומה אליהם היא פשוט מושכת במיוחד", אומר רוזנסון.

מימין: שוחט, רוזנסון, אייזנברג | צילום: אתר החברה

אלף חיפשה שותף צעיר יותר (אייזנברג הוא בשנות ה-40 בחייו ובקרוב יהפוך לסבא, שוחט בשנות השלושים לחייו). "יש טרנד בחברות הטובות ביותר לחפש שותפים צעירים, ואני לא חושב שזה במקרה", אומר אייזנברג. "אנחנו גרים בחברה בה הגיל לא צריך להיות גורם מגביל".

השותפים מאמינים שעם שלושה שותפים ואולי אף יותר בעתיד, הם יכולים לכסות את סצנת הסטארט-אפ הישראלית לכל רוחבה, ובמקביל לקפוץ על הזדמנויות בחו"ל. כך, רוזנסון יוכל להתמקד בהשקעות בשלבים המוקדמים ביותר, תוך שימוש בידע שצבר בניו יורק.
כרגע עובדת אלף עם חברות כמו Nexar, Freightos, Windward, HoneyBook ו-WeWork ולפי החברה כמעט כל ההשקעות של הקרן גיוסו מימון נוסף. למרות שבאלף כבר מאמינים שהם בראש החברות בישראל, לשלושת השותפים עדיין צפויה עבודה כדי להעלות את הפרופיל שלהם בארה"ב. "אנחנו רוצים שכשמישהו ימנה את קרנות ההון-סיכון הטובות ביותר בעולם, הוא יציין את אלף", אומר אייזנברג. "זו השאיפה שלנו".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן