Forbes Israel Logo

"מודל עשיית הטוב": שרי אריסון משיקה את ספרה החדש בארץ

אשת העסקים והפילנתרופית שרי אריסון, הבעלים של קבוצת אריסון, משיקה בארץ את ספרה הרביעי "מודל עשיית הטוב" – מדריך מעשי למימוש עשיית הטוב בעסק. בספר מבקשת אריסון ליצור קריאה לפעולה בקרב בעלי עסקים, מנהיגים ועובדים בכל התחומים ברחבי העולם, כך שיהפכו לסוכני שינוי בחברה.

בספר, אשר הושק כבר בארה"ב השנה והפך שם לרב מכר, אריסון מתארת את חזון עשיית הטוב. היא מביאה דוגמאות משני העולמות בהם היא פועלת, העסקי והפילנתרופי, ליצירת השינוי. "על-ידי שילוב ערכים לתוך מארג החיים היומיומי, יכול כל אחד להפוך למנהיג שיוצר שינוי חיובי, למען אנשים, חברות, קהילות ולמען כדור הארץ", אומרת אריסון.

"כיום, חברות עסקיות יכולות לפעול לטובת האנושות והעולם. בכוחו של מודל עשיית הטוב להיות זרז לשינוי בעולם העסקי, ליצור מצב בו חברות עסקיות יהוו פלטפורמה ליצירת שינוי חיובי לאנשים, לכלכלה ולסביבה", היא מוסיפה.

שרי אריסון | צילום: יח"צ

מודל עשיית הטוב הוא כלי פרקטי יום יומי להטמעת ערכים בליבת עסקים, ארגונים, קהילות, ואנשים, ומשלב 13 ערכי יסוד אנושיים בכל פעילות, לטובת החברה, הכלכלה והסביבה. הוא פותח בהובלתה של אריסון, יחד עם מנהלי החברות העסקיות והארגונים הפילנתרופיים בקבוצת אריסון, תוך שיתוף פעולה עם צוות אקדמי אמריקאי.

אריסון היא אחת מהנשים המשפיעות בארץ של מגזין פורבס, וגם העשירה שבהן. קבוצת אריסון פועלת במעל ל-40 מדינות ברחבי העולם, כאשר בארץ בנק הפועלים וחברת שיכון ובינוי הן חלק מפעילות החברה. אריסון הקימה את הקרן המשפחתית על-שם תד אריסון בישראל ויזמה את יום מעשים טובים.


הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.