Forbes Israel Logo

מחאה מקורית ברשת: מחולל הסטטוסים של יאיר לפיד

בין גל הביקורות כנגד שר האוצר יאיר לפיד, אפשר למצוא גם כמה מקוריות. אחת מהן שעלתה לרשת היא "הלפידומטור" – מחולל הסטטוסים של לפיד.

האתר מאפשר לגולשים להכניס כל נושא לתוך שדה ובלחיצה על כפתור בשם "אני מרגיש/ה שיש עתיד" לקבל סטטוס מדומה של לפיד. עם הלחיצה על הכפתור גם משתנה הכיתובית בו למילה "מבלשט".

כך למשל, אם מכניסים את המילים "האח הגדול", מקבלים סטטוס בו אומר כביכול לפיד: "היום אני רוצה לדבר על האח הגדול.העובדה שיש אנשים המקדישים ללימוד ומחקר של האח הגדול את רוב חייהם ראויה לכל שבח, ואני אפילו חושב שהאח הגדול צריך להיות חלק מהחינוך הממלכתי בבתי הספר בכל שכבות האוכלוסיה".

"אנחנו הבטחנו לבוחרים שלנו שלא נוותר בנושא של האח הגדול, שהוא בליבת הערכים שלנו, ועשינו הלילה את הצעד המשמעותי הראשון בקיום ההבטחה הזו.אני חושב שהם עוד לא הפנימו, או שהם מעמידים פנים שהם לא מבינים על מה אנחנו מדברים. הציבור רוצה פוליטיקה נקיה שעוסקת בנושאים אמיתיים, כמו האח הגדול".

בתיאור האתר נכתב: "אנחנו רוצים לדבר עלינו. אנחנו לא שייכים לאף מפלגה או ארגון, או ממומנים על ידי גורם כלשהו. בכלל. המחולל מייצר קטעים אקראיים המבוססים על טקסטים מקוריים ורשמיים, כך שכל סטטוס יהיה שונה מקודמיו. שירות זה ניתן בחינם, ושווה באיכותו ליחסי הציבור של יש עתיד".

עוד נכתב: "אנו מזמינים את חברי המפלגה, ואת היושב בראשם, לעבור לייצר עדכוני מצב אוטומטיים ללא מחשבה או התייחסות רצינית – דרך המחשב, ללא צורך בהקלדה.זהו הצעד הבא של הפוליטיקה החדשה".

היכנסו לאתר ונסו בעצמכם

 

לאתר דה פוסט

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.