Forbes Israel Logo

מחממת מנועים: שרי אריסון נעלה המסחר בנאסד"ק לקראת יום מעשים טובים

שרי אריסון סגרה אתמול את המסחר בנאסד"ק באירוע חגיגי לרגל יום מעשים טובים הבינלאומי שיערך ב-9 במרץ בעולם וב-11 במרץ בישראל.

אריסון שדורגה לאחרונה במקום ה-319 ברשימת עשירי העולם של פורבס ציינה כי "הבמה הזו היא הזדמנות מצוינת לקרוא לקהילה העסקית: חברות, מעסיקים, עובדים ובני משפחתם – להצטרף אלינו ליום מעשים טובים הבינלאומי ולעשות טוב ביחד, למען עולם טוב. ביום מעשים טובים, מאות אלפי אנשים מכל העולם יוצאים יחד ונותנים מעצמם למען הזולת, כל אחד על-פי כישוריו ויכולתו: אנשים, ארגונים, קהילות ועסקים כולם מתלכדים סביב מטרה משותפת – עשיית הטוב".


לקראת יום מעשים טובים הבינלאומי. אריסון בנאסד"ק | צילום: The NASDAQ OMX Group, Inc

השנה, למעלה מחצי מיליון ישראלים ייצאו לעשות מעשה טוב ב-8,000 פרויקטים בכל רחבי הארץ. עשרות אלפים ייצאו לעשות מעשה טוב במסגרת יום מעשים טובים הבינלאומי בכ-50 מדינות ברחבי העולם ובסה"כ יירשמו השנה כ-2 מיליון שעות התנדבות. את פתיחת האירועים תציין אריסון בטיים סקוור בניו יורק משם תצא עם אוטובוס מתנדבים לפעילות ברחבי העיר.

"הרעיון של יצירת מסה קריטית של טוב בעולם מתורגם הלכה למעשה, כך שאנשים, עסקים, וארגונים יכולים לקחת חלק פעיל במגוון דרכים כמו חלוקת מזון לחסרי בית, שיפוץ בתים, דאגה למבוגרים, סיוע לנכים, ניקוי פארקים וחופים, ועוד פעילויות רבות נוספות. אני מזמינה את כולכם: הצטרפו אלינו להרחבת מעגלי הטוב וליצירת שינוי חיובי בעולם", הוסיפה אריסון.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.