Forbes Israel Logo

מכירים את הצעירים הישראלים שהם הדבר הבא בתחומם? המליצו לנו!

כפי שכבר פרסמנו לאחרונה, בחודש אפריל הקרוב נארח כאן בישראל את אחד הכנסים הנחשבים, היוקרתיים והמדוברים ביותר בעולם: "Forbes Under 30 Summit", אשר יפגיש מאות מנהיגים צעירים מכל רחבי העולם לכנס מרתק וייחודי בן ארבעה ימים. לאורך השנים האחרונות זכה הכנס לחשיפה הולכת וגדלה אשר הפכה אותו, כאמור, לאחד האירועים המדוברים בעולם וכעת הוא יוצא לראשונה מגבולות ארה"ב – ומגיע אלינו לישראל.

כך זה נראה בשנה שעברה: משתתפי כנס פורבס שנערך בפילדלפיה

במסגרת הכנס יגיעו לארץ מאות צעירים הפועלים במגוון רחב של תחומים ותפקידים, כשהמשותף לכולם הוא הגדרתם, כבר כיום, כאנשים המשפיעים והמעצבים את המציאות בה אנו חיים וכאלו אשר צפויים לעשות זאת גם בעתיד בקנה מידה רחב בהרבה. בין הצעירים שמככבים ברשימות מדי שנה ניתן למצוא חוקרים ואקדמאיים, אנשי היי-טק ויזמים חברתיים, אנשי חינוך, פוליטיקאים ואנשי ממשל, מעצבי אופנה, שפים, אומנים ועוד רבים אחרים. 

לכל הפרטים, העדכונים והכתבות – עשו לנו לייק בפייסבוק

בסך הכל יתארחו בכנס 600 צעירות וצעירים מתחת לגיל 30, ובהם גם צעירים ישראלים אשר ייצגו את המדינה בכנס היוקרתי ויוכלו ליצור קשרים עם רבים ממנהיגי העתיד. אותם צעירים יופיעו גם ברשימה מיוחדת שנפרסם אנחנו במגזין פורבס ישראל לקראת הכנס הדובר.

מכירים מועמדים מתאימים? ספרו לנו

איסוף שמות המעומדים לפרויקט המרכזי נעשה במגוון אופנים, אך אחד מהם (ומרכזי במיוחד, לראייתנו) נוגע ישירות אליכם, הקוראים. אם גם אתם מכירים צעיר או צעירה ישראלים, אשר עד חודש אפריל הקרוב טרם יחגגו את יום הולדתם ה-30 ועשויים להתאים לרשימה היוקרתית – זה המקום להשמיע את קולכם. הכוונה, כאמור, אינה לצעירים מוצלחים בלבד – אלא לכאלה שכבר מחזיקים בקבלות על פעילות יוצאת דופן במיוחד. בין אם מדובר ביזמים, בפוליטיקאים, בחוקרים או באמנים – אם הם מעצבים את מציאות חיינו כבר כיום והם צפויים להמשיך ולעשות זאת בעתיד – אנו רוצים לשמוע.

אז כיצד ממליצים? מלאו את הטופס המצורף, ספקו לנו את פרטי המועמד ותארו לנו בקצרה מדוע, לראייתכם, הוא מתאים להיכלל ברשימה היוקרתית. המועמדים המתאימים ביותר, כאמור, יזכו לייצג את ישראל במהלך הכנס בחודש אפריל הקרוב. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.