Forbes Israel Logo

מנהיגי העתיד: הכירו את הצעירים המבטיחים בישראל

אם עד לפני מספר שנים עוד היה אפשר לייחס למשפט "העולם שייך לצעירים" את התיוג קלישאה, כיום נראה ברור יותר מתמיד שבעידן הדיגיטלי שאנו חיים בו, להיות צעיר הוא יתרון משמעותי בדרך להצלחה. הצעירים בני דור המילניום, שנולדו לתוך וגדלו לצד המהפכות הטכנולוגיות של התקופה, מכירים טוב מכולם את כללי המשחק החדשים והם מכתיבים ומעצבים מדי יום את אלו של מחר.

לרשימת Forbes 30 UNDER 30 המלאה

פורבס ישראל גאה להציג את רשימת הצעירים המשפיעים בישראל עד גיל 30, שגובשה כחלק מהפרויקט הבינלאומי של המגזין האמריקאי, 30under30. במסגרת זו יגיעו לארץ בחודש אפריל הקרוב 600 היזמים הצעירים המשפיעים בעולם לכנס פורבס הבינלאומי שיתקיים בתל אביב ובירושלים.

under30_photo shlomi yosef

מוכשרים, משפיעים ובני פחות מ-30 | צילום: שלומי יוסף

ישראל מיוחדת ממספר טעמים בכל הנוגע לצעיריה. ראשית, בהתאם למעמדנו כאומת הסטארט־אפ וכמות הצעירים הגדולה העוסקת ביזמות טכנולוגית, בחרנו להקדיש רשימה נפרדת של 30 שמות מובילים בתחום זה. לצידה יצרנו רשימה נוספת של 30 כוכבים צעירים מתחומים שונים ומגוונים, כמו ממשל ומשפט, יזמות חברתית, תקשורת, אמנות ואופנה. לצעירים הישראלים "מגבלה" ייחודית נוספת לעומת עמיתיהם בעולם – השירות הצבאי – שאמנם "מבזבז" שנים של עשייה פוטנציאלית, אבל נראה שלא אחת הוא לא מהווה עיכוב של ממש: אנשים רבים מצליחים לפעול במקביל אליו, שלא לדבר על כך שרבים מהמופיעים ברשימה חייבים את הכשרתם הטכנולוגית לשירותם הצבאי. על כל פנים, על אף שרבים מהשמות ברשימה נושקים לגיל 30, לא התקשינו למצוא גם רבים שגילם צעיר בהרבה – כשצעיר המשתתפים הוא בן 14 בלבד.

לרכישת מנוי למגזין פורבס

לרכישת הגיליון חייגו 077-4304645

לכל העדכונים, הכתבות והדירוגים: עשו לנו לייק בפייסבוק

תהליך האיסוף והמיון נמשך על פני חודשים ארוכים. במקביל לתחקיר עיתונאי בתעשיות השונות, פנינו גם לגופים מתחומים רבים – אקדמיה, מוסדות מחקר, קרנות הון סיכון, ארגונים חברתיים ועוד – בבקשה לקבל המלצות על צעירים הראויים להיכלל ברשימה. כמו כן פרסמנו קול קורא לציבור הרחב, לקבלת המלצות נוספות. בתהליך ארוך עברנו על מאות שמות, ולאחר בדיקה, מיון וסינון קפדניים, גיבשנו רשימה ראשונית של כ־100 צעירים. שני קריטריונים מרכזיים שימשו אותנו בבחירה, מעבר להישגים ולבולטות המקצועית: מידת הפרסום ו"מדד האופק" – כלומר האם עומד בפני המועמדים עתיד מבטיח, לצד עברם המרשים.

under30_photo shlomi yosef

הצעירים המבטיחים בישראל | צילום: שלומי יוסף

התוצאה היא רשימה של כישרונות מתחומים שונים – על חלקם ודאי כבר שמעתם, אחרים עדיין אנונימיים למדי, אך אין ספק כי במוקדם או במאוחר יפרצו אל התודעה הציבורית בסערה. הם מגיעים מכלל חלקי האוכלוסייה, מייצגים את הרב־גוניות של סצנות היזמות, הכלכלה והתרבות בארץ, ומובילים את הנוף העסקי והמוניטין הישראלי קדימה בצעדי ענק. הכירו את מנהיגי העתיד.

לרשימת Forbes 30 UNDER 30 המלאה

לרכישת הגיליון חייגו 077-4304645

לרכישת מנוי למגזין פורבס

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן