חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

מנהלים עסק קטן? 10 האפליקציות שאתם חייבים בסמארטפון שלכם

 

ככל שהאפליקציות הופכות נפוצות, חכמות ויעילות יותר, כך מסתמכים עליהן יזמים ובעלי עסקים קטנים כדי לסייע לעסקים שלהם לצמוח ולעבוד בצורה חלקה יותר. עשר אפליקציות הרשת והניידים הבאות יוכלו לסייע לכם להפוך להרבה יותר מאורגנים, מחוברים וגלויים לעין, וכן, סביר להניח שגם מצליחים יותר.

1. Evernote

היה לכם פעם רעיון נהדר בזמן שהייתם בטיסה ארוכה? אוורנוט היא אפליקציה המבטיחה שלא תשכחו אותו. היא מאפשרת למשתמשים לאחסן, לארגן ולשתף טקסטים, תמונות והערות קוליות, וכך ניתן לשמור בקלות על כל הרעיונות המבריקים. עד כה גייסה האפליקציה הפופולרית מימון של 166 מיליון דולר ורכשה את הסטארט־אפים של הרשת סקיץ׳ ופניולטימייט.

להורדה באייפון לחצו כאן.

להורדה באנדרואיד לחצו כאן.

2. FormMobi

אפליקציית פורמובי המכונה "לוח כתיבה וירטואלי", מאפשרת למקצועני התחום לאסוף ולהפיץ נתונים בקלות על כל מכשיר נייד. האפליקציה מתאפיינת בפונקציונליות איתנה והיא כלי חזק למילוי טפסים תוך כדי תנועה.

התכונות כוללות אפשרות הקלטת אודיו, צילום תמונות, איסוף חתימות ויצירת סקיצות באיכות תב״מ (תכנון באמצעות מחשב). פורמובי, שנבנתה בידי צוות בעל ניסיון של 26 שנה בתוכנות תזרים עבודה (workflow), הופכת את לוח הכתיבה לדיגיטלי וקל לשימוש.

להורדה באייפון לחצו כאן.

להורדה באנדרואיד לחצו כאן.

3. Google drive

אפליקציית דרייב החדשה של גוגל, שנבנתה על בסיס גוגל דוקס, מאפשרת למשתמשים בה לערוך בצורה חלקה קבצים ולשלוח אותם מהמחשב האישי לטאבלט ולסמארטפון. התוכנה היא לא רק חבילה משרדית כוללת אלא פועלת גם ככונן ענן לכל דבר ומאפשרת לאחסן את כל סוגי הקבצים דרך אפליקציית כונן וירטואלי או ממשק רשת.

עבור דואר מבוסס רשת בעסקים קטנים כבר הפכו אפליקציות גוגל לבחירה המועדפת, וגוגל נמצאת בדרך לחזור על ההצלחה הזאת גם בזירת אחסון הענן. אה, ובאותה נשימה כדאי לציין שאתם גם מקבלים 5 ג‘יגה-בייט לאחסון, בחינם. נחמד.

להורדה באייפון לחצו כאן.

להורדה באנדרואיד לחצו כאן.

4. Bump

באמפ היא אפליקציית נטוורקינג מהפכנית המאפשרת ליזמים להיפטר מכרטיסי הביקור המסורתיים לטובת כרטיסים וירטואליים. המשתמשים יכולים להחליף פרטי יצירת קשר, תמונות וקבצים על ידי "התנגשות" (באמפינג) בין שני סמארטפונים. מאז נוסדה ב-2008, צברה האפליקציה יותר משמונה מיליון משתמשים חדשים ו-27 מיליון הורדות.

להורדה באייפון לחצו כאן.

להורדה באנדרואיד לחצו כאן.

5. Expensify

אם ניהול נסיעות הוא דבר קשה לביצוע, הרי שניהול הוצאות עלול להיות כמעט בלתי אפשרי. במקרה כזה, כנסו לאקספנספיי, אפליקציה שמנהלת מעקב על הוצאות נסיעה עסקיות תוך שהיא מאפשרת למשתמשים לסרוק ולהעלות קבלות.

המשתמשים יכולים אפילו לתייק קבלות לפי נסיעה מסוימת ולהגיש דוחות הוצאות למעסיקים בהקשת כפתור. האפליקציה, שנוסדה בידי דיוויד בארט, המריאה לארבעה מיליון משתמשים כמעט בתוך ארבע שנים בלבד, והיא מטפלת בהוצאות בהיקף של יותר מ-2 מיליון דולר מדי יום.

להורדה באייפון לחצו כאן.

להורדה באנדרואיד לחצו כאן.

6. localvox

לוקאלווקס היא אפליקציית שיווק ברשת המאפשרת לעסקים פיזיים לבנות את המותגים שלהם אונליין. השירות מאפשר לבעלים לפרסם חדשות, אירועים והודעות על מבצעים בלחיצת כפתור דרך ערוצים מקוונים רבים, לרבות מדיה חברתית, אתרים, ספריות מקומיות וידיעונים הנשלחים במייל. השירות מבצע באופן סימולטני עבור המשתמשים אופטימיזציה של חיפוש אורגני ורשומות של גוגל פלייס. לוקאלווקס היא כלי נהדר כדי לתמרץ את הנוכחות שלכם בתחום השיווק האינטרנטי.

7. Tripit

כל מי שנאלץ להחליף טיסה שלוש פעמים בדרך ליעד ולשכור מכונית באותו יום יכול להעיד על הצורך בלוח זמנים מקיף ופשוט. זה בדיוק מה שטריפיט מאפשרת לאנשי עסקים שנמצאים בנסיעות, באמצעות מעקב אחר סידורי נסיעה ואיחודם במקום אחד. האפליקציה אוספת גם עדכוני מזג אוויר, מפות והנחיות הגעה, כדי להפוך את הנסיעה לקלה וקולחת. ב-2011, ארבע שנים לאחר היווסדה, נרכשה החברה תמורת 120 מיליון דולר בידי קונקור טכנולוג׳יז.

להורדה באייפון לחצו כאן.

להורדה באנדרואיד לחצו כאן.

8. InDinero

אינדינרו, שנוצרה ב-2010 על ידי שני סטודנטים, היא דרך קלה לביצוע מעקב על תזרים מזומנים עסקי ולניהול כספים יומיומי. האפליקציה מסתנכרנת לחשבונות בנקים ולכרטיסי אשראי ומסייעת לעסק לחזות תזרימי מזומנים עתידיים על פי מגמות העבר בתזרים המזומנים. עד כה השלימה אפליקציית הרשת הפופולרית יותר מ-2.5 מיליון עסקאות וקיבלה 1.2 מיליון דולר במימון שלב ה"סיד".

להורדה באייפון לחצו כאן.

9. Asana

אסאנה, המוגדרת כ"מנהל מידע שיתופי", היא חלופה פשוטה ואינטואיטיבית לתוכנת ניהול עבודה מסובכת. אסאנה מאפשרת למשתמשים לנהל לא רק פרויקטים של עבודה, אלא גם פרויקטים ואירועים אישיים, בעזרת ממשק אחד נוח לניווט. אפליקציית ניהול העבודה, שנוסדה בידי ג‘סטין רוזנשטיין ודסטין מוסקוביץ‘, מייסד שותף בפייסבוק, גייסה עד כה 10.2 מיליון דולר.

להורדה באייפון לחצו כאן.

10. Square

סקוור מחוללת תמורה באופן שבו אנו מבצעים עסקאות, על ידי כך שהיא מעצימה כל מי שמחזיק בסמארטפון או בטאבלט, כך שיוכל לקבל בקלות תשלומים בכרטיס אשראי. אין כאן הרשמה או תשלום חודשי. במקום זאת, השירות גובה 2.75% מכל עסקה. האפליקציה, שזוכה לפופולריות נרחבת, הוקמה ב-2010 בידי מייסד טוויטר. מדובר באפליקציה הכרחית לעסקים קטנים, שמנמיכה את רף הכניסה לקבלת תשלומים.

להורדה באייפון לחצו כאן.

להורדה באנדרואיד לחצו כאן.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן