Forbes Israel Logo

מנכ"לית האוצר יעל אנדורן, פורשת מתפקידה

מנכ"לית משרד האוצר, יעל אנדורן, הודיעה היום כי בכוונתה לסיים את תפקידה בתום שנתיים, עם כניסתו של שר האוצר החדש, זאת לאחר שבשבועות האחרונים הכינה עם הנהלת המשרד תכניות עבודה שיהוו תשתית לכניסתו של השר לתפקידו.

"בתום שנתיים של עבודה אינטנסיבית אני מסיימת בסיפוק את תפקידי כמנכ"לית משרד האוצר", כתבה אנדורן. "בתקופה זו בנינו תכנית אסטרטגית למשרד מתוך הסתכלות ארוכת טווח על הכלכלה הישראלית, וביצענו שורה ארוכה של רפורמות בתחומי שוק ההון, התעסוקה, חיסכון ארוך טווח ועוד".

"כמי שהחלה את דרכה המקצועית במשרד האוצר, שמחתי לחזור למשרד כמנכ"לית, ולהיווכח שהוא עדיין מהווה מוקד משיכה לאנשי מקצוע מעולים בתחומם, המחויבים לרווחת תושבי ישראל".


אנדורן. פורשת לאחר שנתיים בתפקיד | צילום: יח"צ

עוד הוסיפה אנדורן: "אני מודה לשר האוצר לשעבר ולראש הממשלה על הזכות לשרת את הממשלה ואת הציבור. אני מאחלת לשר האוצר שיכנס בהצלחה בתפקיד ומאמינה שהתשתיות הניהוליות שבנינו והתוכניות שהכנו ואשר יעמדו לרשותו, יהוו נקודת פתיחה מצוינת לממשלה הבאה".

אנדורן היא האישה הראשונה אי פעם שכהנה בתפקיד מנכ"לית משרד האוצר, ונחשבת למנהלת אגרסיבית וקשוחה שמחליטה במהירות ואינה מרבה להתייעץ. כמה מבכירי המשרד – בהם הממונה על שוק ההון, עודד שריג וראש אגף התקציבים גל הרשקוביץ – אף פרשו מן המשרד על רקע כניסתה לתפקיד.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.