Forbes Israel Logo

מנכ"ל רבוע כחול זאב וורמברנד פורש מתפקידו אחרי 5 שנים

זאב וורמברנד, מנכ"ל אלון החזקות ברבוע כחול ישראל ומנכ"ל מגה קמעונאות, הודיע היום על סיום תפקידו בתום קדנציה של חמש שנים. וורמברנד יסיים את תפקידו בסוף פברואר 2013.

וורמברנד הצטרף לריבוע הכחול בשנת 2008 לאחר שעזב כהונה בת 4 חודשים בלבד בניהול פניקס פיננסים. על פי החברה במהלך כהונתו הוביל וורמברנד מספר מהלכים שהפכו את הרבוע הכחול מחברה העוסקת במזון בלבד לאחת מקבוצות הקמעונאות הגדולות בישראל.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

פעילות החברה מתפרסת על תחומי הסופרמרקטים והמזון, מוצרים וכלים לבית, נדל"ן ומתחמי תדלוק ומסחר. לאחרונה נכנסה הקבוצה גם לתחום הסלולר. מחזור המכירות של הקבוצה הינו כ- 13 מיליארד ₪ בשנה. ברבעון השני של השנה הציגה מגה דוחות חלשים כאשר רשמה ירידה של 52% ברווח התפעולי ל-32.4 מיליון שקל. הירידה ברווח נבעה על פי החברה מירידה במכירות ומגידול בהוצאות.

זאב וורמברנד | צילום: רונן אקרמן

וורמברנד הודה לעובדיו על העשייה המשותפת ואמר: "שוק הקמעונאות בישראל עבר ועובר שינויים מהותיים, ויחד עם זאת הקבוצה ועובדיה נענו לכל אתגר, תוך הצגת מהלכים יצרתיים שנתנו מענה לצרכנים והדרישות המשתנות של לקוחותינו. אני גאה בצוות שעבד עימי ובעובדי הקבוצה , ומודה לכם על שורה ארוכה של הישגים ומהלכים. רשת מגה היוותה בשבילי משפחה והנני בטוח כי תמשיך להוביל מהלכים חדשניים ופורצי דרך גם בעתיד".

בין המהלכים עליהם וורמברנד חתום הם השקת רשת הדיסקאונט מגה בול, תחום שבו מגה כלל לא הייתה פעילה. כמו כן, בתקופת כהונתו וורמברנד הקים את מועדון לקוחות YOU שכיום מונה כמיליון חברים פעילים. בנוסף, השיק את המותג הפרטי של מגה, שמהווה כיום 12% מסך המכירות. מעבר לכך, כחלק מזיהוי התחזקות מגמת הבריאות השקיע וורמברנד בפיתוח רשת עדן טבע מרקט, שצמחה משני סניפים ל-20 .

בשנת 2011 היה וורמברנד שותף, ביחד עם דודי ויסמן, יו"ר אלון החזקות ויו"ר מגה קמעונאות, להפיכת הרבוע הכחול לקבוצת אלון החזקות ולמימוש הסינרגיה של כל החברות בקבוצה.  לדברי דודי ויסמן: "זאב קיבל לידיו רשת שעמדו בפניה משימות לא פשוטות בזמנים מטלטלים ומשאיר אחריו רשת קמעונאות מובילה וחדשנית עם חזון להמשך הדרך. אנו מודים לו על תרומתו הרבה ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו ובטוחים כי נמשיך ונשתף פעולה בתחומים נוספים בקבוצת החברות".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן