חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

"מצב האומה" יורדת, "פגוש את העיתונות" ו"שש עם" חוזרות

שוב שינויים בלוח השידורים של ערוץ 2: מהדורת החדשות המרכזית, אשר קוצרה לפני כשבועיים ברבע שעה, תחזור לאורכה המקורי החל מיום ראשון. גם התכניות "שש עם" ו-"פגוש את העיתונות" תשובנה למסך, לאחר שהורדו מהערוץ בטענה לחוסר עזרה מספקת מצד הממשלה, מצב שהשתנה בעקבות התיקון לחוק התקשורת וחוק הרשות השנייה שעברו בכנסת בשבוע שעבר.

לעומת זאת, תשודר התכנית האחרונה של מצב האומה ביום רביעי, ה-9 בינואר. התכנית מסיימת עונה חמישית ומוצלחת עם רייטינג ממוצע של 23.4%. "הכוונה הראשונית הייתה לשדר את מצב האומה עד סמוך למועד הבחירות, אולם לאור שידורי תעמולת הבחירות שייחלו בערוץ 2 ב-8 בינואר, נאלצה רשת לסיים את העונה מבעוד מועד", נמסר בהודעה שהוציאה זכיינית ערוץ 2.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

"מצב האומה עלתה לאוויר מיד כשנודע על מועד הבחירות", מסר ארז בן הרוש, סמנכ"ל התוכן של רשת. "היא הפכה לחלוצה בתחומה, ולראייה כל התכניות שעולות בימים אלה בעקבותיה. אנו לקראת סיומה של עונה מעולה וממתינים בקוצר רוח לעונה הבאה".

חוזרת. "שש עם" | צילום מסך

מרשת נמסר כי מרכזיית הזכיינית, אתר האינטרנט הרשמי שלה ועמודי הפייסבוק קורסים מפניות של צופים אשר מוחים על רדתה של "מצב האומה", כ-3 תכניות לפני המועד המתוכנן. 

ובחזרה לתכניות ששבות אל המסך: מנכ"ל חברת החדשות של הערוץ השני, אבי וייס, שלח היום מכתב לעובדים בתום ישיבת דירקטוריון מיוחדת בה סוכם תקציב החברה לשנת 2013, אשר איפשר את החזרה ללוח השידורים הרגיל.

בחודשיים האחרונים קיימו בחברת החדשות מגעים אינטנסיביים עם הזכייניות לגבי גודל הקיצוץ בתקציב. הפתרון הרגולטורי החלקי שהתקבל בשבוע שעבר בכנסת הצליח כאמור לצמצם את דרישות הקיצוץ.

בשבוע האחרון ניסו בחברה להגיע להסכמה באשר לגודל התקציב ובסופו של דבר אכן אושר היום תקציב חדש לשנת 2013, אשר משקף קיצוץ משמעותי ביחס לתקציב השנה החולפת, אולם בחברת החדשות סבורים כי הוא יאפשר את הפעילות התקינה שלה. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן