Forbes Israel Logo

מצעד האפליקציות: משחקים בבובות ויוצאים לשופינג מקוון

עשר האפליקציות המובילות לאייפון (בחינם):

1. Real basketball
2. Sonic dash
3. רכבת ישראל
4. Princess makeover
5. Fun Run multiplayer race
6. M8 gps
7. Google maps
8. Camera professional
9. Lupa flip
10. NetBus

בדומה לשבועות הקודמים, גם הפעם תמהיל האפליקציות החינמיות המובילות לאייפון מכיל כמות גדולה של משחקים. למקום הראשון נכנסה אפליקציית real basketball. אפליקציה המיועדת לחובבי הכדורסל המדמה באמצעות חוויית משתמש משובחת ואיכותית משחק כדורסל, עם עיצוב תלת ממדי מתקדם המקנה תחושת עומק גרפי וחוויתי מאוד גבוהה. האפליקציה מאפשרת לבחור את השחקן הרצוי, התלבושת ואפילו את מראה הכדור.

אפליקציית sonic dash חזרה לעשיריה ונמצאת במקום. הפתעה נוספת היא האפליקציה של רכבת ישראל שנמצאת כבר שבוע שלישי ברציפות במקומות הראשונים בעשירייה הפותחת וכפי הנראה אכן מצליחה לשרת נאמנה את לקוחות הרכבת, ייתכן מאוד שהעובדה שהאפליקציה מתריעה לפני הגעה לתחנה תורמת לכך.

למקום הרביעי נכנסה אפליקציה בשם princess makeover, והיא מיועדת לאיפור דמויות וירטואליות עם אמצעי איפור רבים ומגוונים. האפליקציה מאפשרת לבחור מתוך מגוון דמויות, פריטי לבוש, אמצעי איפור.

למקום החמישי הגיע אפליקציית fun run multiplayer race המבוססת על מרוצי ההרפתקאות בהם צריך לאסוף דברים בדרך, אם כי אפליקציה זו מאפשרת משחק מול כמות משתמשים רבה. אפליקציה זו רשמה כבר קרוב לעשרים מיליון הורדות ברחבי העולם והיא מאפשרת בחירת יריבים מתוך מאגר חברים או או בחירה רנדומלית של המחשב.במקומות שש ושבע שוב נמצאות אפליקציות הניווט של גוגל ו m8.

במקום השמיני ניתן למצוא את אפליקציית Camera Professional. גם אפליקציה זו מתהדרת בעשרות רבות של אפקטים וכלי עיבוד תמונה, כמו גם ערכים מוספים רבים אחרים למצלמה המובנית במכשיר הסמרטפון שלנו.

למקום התשיעי נכנס שירות אינטרנטי ותיק המאפשר להפוך את גלריית התמונות הפרטית שלנו לאלבום מהודר ואיכותי. באמצעות אפליקציית lupa flip ניתן לגשת לאלבומים עצמם ולעיין בהם.
את העשיריה החינמית באפסטור סוגרת אפליקציית NetBus והיא זו המאפשרת לכם לדעת מתי בדיוק מגיע האוטובוס שלכם לתחנה, יצירת תזכורות ועוד.

עשר האפליקציות המובילות לאייפון (בתשלום):

1. Whatsapp
2. GoSync
3. Pou
4. מצב נהיגה
5. Budgetbook-ניהול תקציב
6. Face tune
7. Israel days – חגי ישראל
8. המשמרות שלי
9. Diet watchers diary
10. Unlimitone

חמש מתוך עשר האפליקציות שנמצאות בעשיריה שבתשלום באפסטור המשיכו מהשבוע שעבר לשבוע. whatsapp שומרת על מקומה. למקום השני נכנסה אפליקציית GoSync המסנכרנת את ספר הטלפונים שלנו עם אנשי הקשר מפייסבוק כך שלספר הטלפונים מתווסף מידע מפרופיל החבר ברשת החברתית.

במקום השלישי נמצא הלהיט העולמי התורן אותו סקרנו מספר פעמים – pou וזוהי ירידה של שלב אחד משבוע שעבר. אפליקציית מצב נהיגה שיפרה את מקומה משבוע שעבר מהמקום החמישי למקום הרביעי.

למקום החמישי נכנסה אפליקציית ניהול תקציב והיא נועדה לעזור למשתמשים בה לנהל את תקציבם השוטף באופן מסודר. האפליקציה מספקת שלל כלי ניהול תקציבי, תיעוד, סטטיסטיקות, עיצוב ידידותי, גרפים ועוד. עלות האפליקציה – 7.9 שקלים.

למקום השישי נכנסה אפליקציית face tune המאפשרת לכל אחד מהמשתמשים בה לערוך את תמונת הפורטרט שלו בצורה הרצויה לו. למקום השביעי נכנסה אפליקציית חגי ישראל וגם אותה כבר סקרנו בעבר. האפליקציה לא כוללת רק את מועדי חגי ישראל אלא גם מידע על כל אחד מהם, כולל האפשרות לייצוא ללוח שנה חיצוני ועוד.

למקום השמיני נכנסה אפליקציית המשמרות שלי ולמקום התשיעי הגיעה אפליקציית diet watchers diary, והיא אמורה להקל על המשתמשים בה ביישום מעקב קלורי ותזונתי אישי. בדומה לאפליקציות רבות בתחום, גם כאן תמצאו כלי מעקב, אינדקס קלורי, מחשבון שריפת קלוריות ועוד., גם השבוע, את העשיריה סוגרת אפליקציית unlimitone להעשרת מגוון הצלצולים באייפון.

Google play – קטגוריית shopping

השבוע נסקור את חנות האפליקציות של גוגל בישראל תחת קטגוריית שופינג. להלן 10 האפליקציות המובילות בקטגוריה זו בחנות החינמית של גוגל:

1. Ebay
2. Yad2
3. Zap – השוואת מחירים
4. יד2 בקטנה
5. Barcode scanner
6. Groupon daily deals
7. Barcoder HEB
8. Fancy
9. Amazon mobile

במקום הראשון ברשימת אפליקציות השופינג מופיע היישום הסלולרי של ה"שוק" המקוון הגדול בעולם – ebay. ערוץ המובייל של איביי הוא אחד ממנועי ההכנסות הצומחים ביותר של החברה.
במקום השני נמצאת "איביי הישראלית" – האפליקציה של האתר יד2. במקום השלישי השבוע נמצאת אפליקציה של חברת זאפ, המנוע המוכר לנו בתחום השוואת המחירים. למקום הרביעי נכנסה אפליקציית האחות הקטנה של יד2 והיא אפליקציית "יד2 בקטנה" המספקת לוקליזציה לתחום המכירות המקוונות ומאפשרת לראות פרסומי קניה ומכירה של מוצרים באזור הקרוב אליכם.

השוק המקוון הגדול בעולם, איביי | צילום: רויטרס


למקום החמישי נכנסה אפליקציה מתחום הסריקה, תחום די נפוץ בעולם הסמרטפונים. אפליקציית barcode scanner היא אפליקציה בינלאומית המאפשרת קבלת מידע על מוצרים בעת סריקתם. בהמשך ניתן למצוא עוד אפליקציות צרכניות בעלות שמות מוכרים כגון groupon ו fancyכאשר את העשיריה סוגרת אפליקציה נוספת המייצגת את אחד מאתרי ה e-commerce הגדולים בעולם הלא היא האפליקציה של amazon, מהחנויות המקוונות הגדולות והמובילות בעולם. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.