חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

משנה את פני העור: מותג הטיפוח היוקרתי בעולם משיק מוצר חדש

שמן הקוויאר רטינול ללילה של לה פררי עובד בשילוב עם התהליך הביולוגי של העור ועוזר לנטרל את ההשפעות הנגרמות כתוצאה מהגיל. צילום: יח"צ
שמן הקוויאר רטינול ללילה של לה פררי עובד בשילוב עם התהליך הביולוגי של העור ועוזר לנטרל את ההשפעות הנגרמות כתוצאה מהגיל. צילום: יח"צ
לשמן הלילה החדש של La Prairie יש טוויסט שוויצרי יוקרתי. מדעני המותג, שבילו שלוש שנים בשכלול שמן האנטי אייג'ינג העוצמתי, הצליחו להעשיר אותו בקוויאר רטינול לחידוש העור - זאת הסיבה שהוא ישתלב בשגרת טיפוח הלילה שלכם בקרוב

יש סיבה לכך שהמותג השוויצרי לה פררי (La Prairie) הפך לקרם דה לה קרם של מותגי טיפוח יוקרתיים. מהאריזות המרהיבות ועד לנוסחאות המגובות של מדענים, הנחקרות ברצינות כך שלעיתים קרובות לוקח שנים (ובמקרים רבים אפילו עשרות שנים) עד להשלמתן, זהו קו טיפוח מהימן. ועל אף כל אלה יחדיו, אי אפשר מבלי להזכיר את החלק החשוב ביותר – המרכיבים המשובחים של המותג, כולל נוסחת הקוויאר הבלעדית לקו מוצרי הדגל, Skin Caviar.
השורה התחתונה: לה פררי תמיד מובילה בספקטרום של טיפוח עור יוקרתי.

זה מספר שנים שאני מסקר ומשלב את מוצרי המותג בשגרת הטיפוח שלי, ועדיין, סרום הלילה החדש, Skin caviar NightTime Oil, חושף מרכיב בלתי צפוי של הקוויאר – רטינול, מולקולה נחשקת אשר מסייעת בהחלקת קמטי הבעה וגיל, תגלית בלעדית ומסקרנת של מדעני המותג.

תכונות אנטי-אייג'ינג עוצמתיות

התנסיתי במספר מוצרים מהליין במהלך השנים, ממסכת הלילה הקלאסית ועד לקרם ה-Eye Extraordinaire המעט יותר חדש שלהם מליין קוויאר הלבן. אבל כעת יש לי מוצר מועדף חדש, Nighttime Oil, מוצר מדהים בו נתמקד כאן. הוא נוצר באמצעות תהליך מיצוי שתוכנן במיוחד, אשר יוצר את התנאים האידיאליים כדי ללכוד ולשמור גם את שומני הקוויאר וגם את הרטינול מנגזרת הקוויאר. השילוב הייחודי מביא לכך שהקוויאר רטינול של לה פררי מממש את הפוטנציאל שלו במשך הלילה.

קומפלקס התא האקסקלוסיבי הבלעדי ללה פררי מעניק חיים ואנרגיה חדשים לעור. צילום: יח"צ
קומפלקס התא האקסקלוסיבי הבלעדי ללה פררי מעניק חיים ואנרגיה חדשים לעור. צילום: יח"צ

עטוף באריזה האייקונית של המותג, בכחול קובלט (הומאז' לאמנית המפורסמת ניקי דה סנט פאלה), Skin Caviar Nighttime Oil רותם ליפידים מעניקים לחות ורטינול מהקוויאר ליצירת שמן פנים עם תכונות אנטי-אייג'ינג עוצמתיות המסייעות לשמור על מראה עור צעיר, גמיש וזוהר.

האמן החזותי הצרפתי Maotik יצר מיצג סוחף לרגל השקת החידוש האחרון של המותג בתערוכת ארט באזל בשוויץ. החוויה הרב-חושית, שכותרתה Sense of Blue, נוצרה בהשראת הרעיון של הלילה – פרק הזמן שבין עלות השחר לדמדומים שבו העולם ישן – ומחדש את הגוף והנפש.

איזון אולטימטיבי לעור

הדבר המעניין בשילוב של שמן פנים ורטינול הוא שהשניים למעשה פועלים כדי לאזן אחד את השני. בנוסף, ההתאמה לסוגי העור השונים – השמן הלילי הזה לא גרם לגירוי גם בשימוש על עור מעורב/שמן. הקוויאר השוויצרי של המותג, Caviar Retinol, פועל להפחתת קווים עדינים ומשפר את הייצור של תאים חדשים, בעוד השמן נוגד בו-זמנית כל גירוי מהרטינול, ויוצר שכבת משי של הידרציה המחליקה על העור.

השמן עובד בשילוב עם התהליך הביולוגי של העור ועוזר לנטרל את ההשפעות הנגרמות כתוצאה מהגיל, בעוד ההרכב השומני שלו יוצר מחסום חיצוני על מנת למנוע איבוד לחות מהעור.

ועוד, הפורמולה האקסלוסיבית מפחיתה בשעות הלילה את מראה הקמטוטים והקמטים, תוך החלקה ניכרת של מרקם העור ומשחזרת מוצקות ומתיחה. כשלב האחרון של שגרת הטיפוח בלילה, היא מעניקה לחות ורכיבים פעילים, ומעצימה את תוצאות שגרת הטיפול. במקביל, משפרת את מחסום העור לטווח הארוך.

ההנחה על העור, באמצעות טפטפת, מונעת בזבוז של המוצר על הידיים או במקומות אחרים. לאורך זמן, השמן יכול למעשה לסייע לעור ליצור פחות שומן על ידי ויסות ייצור הסבום, כך שהמיתוס הנפוץ לפיו שמני פנים על עור שמן אינם עובדים הוא בדיוק זה – מיתוס.

במחיר של 2,770 שקל לבקבוק, זהו הפינוק האולטימטיבי. אבל עבור חובבי טיפוח העור ועבור אלו שמחפשים להעניק מתנה באמת מרהיבה, זה זהב נוזלי.

להשיג בנקודות המכירה של לה פררי ברשתות הסופר-פארם, רשת אפריל, בבתי המרקחת ובפרפורמיות נבחרות.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן