Forbes Israel Logo

נוסחאות נקיות והעצמה חושית: דיור חושפים את קו הטיפוח החדש לגברים

סדרת מוצרי הטיפוח לגברים DIOR Sauvage Grooming Line. צילום: dior
סדרת מוצרי הטיפוח לגברים DIOR Sauvage Grooming Line. צילום: Dior
בהשראת היופי הגולמי של הטבע ובניחוח הבושם האייקוני סוואז' משיק בית האופנה הצרפתי סדרת מוצרים יוקרתית לטיפוח עור הפנים, הזקן והגוף - כולם מכילים עד 96% רכיבים ממקור טבעי

בית האופנה הצרפתי DIOR משיק לראשונה סדרת מוצרי טיפוח לגברים – Sauvage Grooming Line. מוצרי הסדרה מעניקים לקו בשמי ומוצרי Sauvage הקיימים נופך נוסף – שגרת טיפוח מלאה לגברים בניחוח האייקוני של הבושם. הסדרה, שכוללת ארבעה מוצרים חדשים – ג'ל רחצה, ג'ל גילוח, אפטרשייב באלם וקרם לחות לפנים ולזקן – נוצרה בהשראת החיבור לטבע הפראי והחוויה החושית שהוא מעניק, ומבטיחה נוסחאות נקיות ואקולוגיות שירוו את העור – אבל גם את הנפש.

הפורמולת פורצות הדרך מכילות עד 96% רכיבים ממקור טבעי, ותמצית קקטוס העשירה בפלבנואידים, ויטמינים, נוגדי חמצון ומינרלים. היא מחזקת את חוסנו ועמידותו של העור מפני נזקים סביבתיים, מסייעת בהפגת מתחים וסימני עייפות ומעניקה לעור מראה זוהר ורענן. יחד עם הניחוח האנרגטי של Sauvage החוויה הופכת למרעננת במיוחד.

הכוכב של הסדרה: קרם לחות לפנים ולזקן. צילום: Dior

כך למשל, מציעה הסדרה כצעד ראשון בשגרת הטיפוח את ג'ל הרחצה בעל פורמולה חדשה המנקה בעדינות את העור מבלי לייבש אותו, ומותירה ניחוח עדין עם תווי העצים הרעננים של Sauvage. הג'ל מועשר בתמצית קקטוס, עם 84% מרכיבים ממקור טבעי ואידיאלי לשימוש יומיומי.

ג'ל הגילוח, בגוון שקוף ובמרקם שאינו מקציף, מועשר בתמצית קקטוס, מספק גילוח מדויק ומגן על העור מפני חתכים. אידיאלי לטיפוח זקנים ושפמים.

אריזות המוצרים משלימות את החוויה בנראות האחידה של Sauvage – בקבוקים מרשימים בגוון כחול לילה עמוק עשויים 100% פלסטיק וזכוכית ממוחזרים.

תחליב האפטרשייב, השלב בשלישי בשגרת הטיפוח של Sauvage, במרקם עשיר אך כזה שנספג במהירות, מלחלח ומרגיע את העור לאחר הגילוח ואינו מותיר אותו דביק או שומני. תמצית הקקטוס בשילוב חמאת שיאה מותירות את העור בנוחות מקסימלית.

קרם הלחות החדשני לפנים ולזקן מכיל את הכמות הגבוהה ביותר של רכיבים ממקור טבעי בפורמולה, 96%, ומהווה צעד כה חיוני בשגרת הטיפוח – במרקם קליל ונעים, מעניק לחות עמוקה לעור ומרכך את הזקן במריחה אחת.

אפטרשייב באלם. רגעי מפתח של בריחה אל הטבע מטירוף היומיום, בכל יום. צילום: Dior

להשיג בבוטיקים של DIOR, קניון TLV, ממילא ירושלים ובאתר

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.