Forbes Israel Logo

נחתו בישראל: סמסונג תחל לשווק בארץ את ה-Galaxy Gear וה-Note 3

חודש בלבד מאז נחשפו לראשונה ושבועות ספורים מאז הושקו, נוחתים שני מוצרי הדגל החדשים של סמסונג גם בישראל. ה-Galaxy Gear, השעון החכם שחשפה סמסונג בתחילת חודש ספטמבר האחרון, יגיע יחד עם הדגם השלישי לבית Note הפופולארי כשברקע ביקורות חריפות על השעון החכם, ומחמאות מתונות יחסית לדגם הנוט 3.

שעון חכם ומושמץ

בימים האחרונים החלו להתפרסם בעולם הביקורות הראשונות הנוגעות לשעון החכם שמיהרה לחשוף סמסונג, לפני שהתחום ניצת על ידי מתחרותיה. כבר שנים שלא נתקלנו בביקורות כל כך חריפות נגד מוצר טכנולוגי וה-Gear בהחלט מצליח להפתיע – ולא לטובה. אתר הטכנולוגיה The Verge העניק לשעון החכם של סמסונג ציון של 4 מתוך 10 תחת הכותרת: "לא אינטואטיבי, גדול מידי ויקר מידי" והכריע לבסוף כשסיכם: "שעון חכם הוא לא, למען האמת קשה לנו אפילו להחליט למה הוא אמור לשמש".

I Galaxy Gear צילום: רויטרס

ואם אתם חושבים ש-The Verge היו קשים מידי, Ars Technica סיימו את הסקירה שלהם עם המשפט הבא: "בזמן שסקרנו את ה-Gear וניסנו לשלב אותו בחיי היום יום שלנו, נותרנו עם ההרגשה שאנחנו עונדים לא יותר מצמיד רוטט בשווי 300 דולר".

ה-Galaxy Gear הוא שעון חכם המצויד במסך בגודל "1.63 מסוג AMOLED ברזולוציה בת 320X320. ה-Gear מצוייד במעבד במהירות 800MHz וסוללה צנועה של 315mAh. השעון מגיע גם עם מצלמת 1.9 מגה פיקסל שיכולה ללכוד וידאו באיכות 720p, רמקול ושני מיקרופונים מובנים ומחירו מעבר לים עומד על 299 דולרים. בארץ ימכר ה-Gear החל מה-15 באוקטובר תמורת 2,000 ש"ח ברשת חנויות סמסונג ובמספר חנויות נבחרות.

היורש החדש למשפחת הנוט

להבדיל מה-Gear, דגם ה-Note החדש ממשיך משפחה מפוארת של מכשירים שמתגלים כפופולארים במיוחד ותופסים את הנישה שבין סמארטפון לטאבלט באמצעות מסך מוגדל ושימוש בסטיילוס.

במה הוא שונה מקודמו? ובכן – הוא קל, מהיר ודק יותר מהדגם אותו הוא מחליף ומשמש בכך גרסה משופרת לדגם הישן. הפעם הביקורות מחמיאות הרבה יותר אך טוענות שחידוש אמיתי נעדר – אם כי השדרוג בהחלט מורגש.

ה-Galaxy Note 3 מצוייד במסך בגודל "5.7 ברזולוציה בת 1920 על 1080 עם 386ppi מסוג Full HD Super AMOLED. הוא מגיע עם מעבד מרובע ליבות במהירות 2.3GHz, זיכרון בנפח 3GB, נפח אחסון בגודל 16 או 32GB, מצלמה אחורית באיכות 13 מגה פיקסל וקדמית באיכות 2 מגה פיקסל, הוא כולל סוללת 3,200mAh ומגיע במשקל 168 גרם.

מחירו של הנוט 3 בישראל יעמוד על 4,000 ש"ח והוא ימכר החל מה-15.10 ברשת חנויות סמסונג ובקרב מפעילות הסלולר הגדולות: אורנג', סלקום ופלאפון. השקת המכשיר בישראל תלווה גם במבצע שדרוג בו ניתן יהיה לקבל זיכוי על המכשיר הישן, כך שמי שיוותר על האייפון 4S בתצורת 16GB יקבל זיכוי בגובה 1,200 ש"ח, ומי שירצה לשדרג את הנוט 2 שלו יקבל זיכוי בגובה 1,200 ש"ח אף הוא.


לידיעה המקורית באתר גיקטיים

עוד בגיקטיים: וואטסאפ ו-AVG נפרצו על ידי קבוצת האקרים פלסטינית

עוד בגיקטיים: לברוח מזומבים וירטואלים: הכירו את אפליקציית הכושר הראשונה לגוגל גלאס

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן