Forbes Israel Logo

ניסיון נוסף לחסל את ניסים אלפרון; מספר נפגעים פונו לבית החולים

פיצוץ עז נשמע היום סמוך לשעה 12:45 בצהריים ברחוב ז'בוטינסקי בתל אביב. מספר נפגעים פונו לבית החולים לאחר שנפגעו כתוצאה מפיצוץ של רכב, אשר רוכב אופנוע הצמיד אליו מטען נפץ. 

מנכ"ל מד"א, אלי בין, אמר לערוץ 2: "הוכרז על אירוע רב נפגעים ואנחנו יכולים לדווח על 4 פצועים שפונו לבית החולים, 2 מהם במצב קל ושניים נפגעי חרדה".

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

רמי שקד, עד ראייה שנסע באוטובוס סמוך, סיפר: "שמעתי פיצוץ וראיתי עשן מיתמר מעלה. ביקשתי מהנהג לעצור על מנת לסייע. על האוטובוס הסמוך אלינו היו מספר נוסעים ואחד מהם טען שראה את האופנוע שנצמד לרכב. כוחות ההצלה הגיעו מיד למקום".

צילום: סוניה ספיבק

במשטרת ישראל מעריכים כי מדובר בניסיון חיסול של ניסים אלפרון, אחד מראשי משפחת הפשע, וביקשו מאזרחים שלא להגיע למקום. כוחות ההצלה פועלים במקום ואוספים כעת ראיות ועדויות. רוכב אופנוע שהשליך את המטען לעבר המכונית שהתפוצצה נתפס לאחר מספר דקות בידי המשטרה. 

הבורסה בתל אביב צנחה מיד לאחר הפיצוץ, כשעוד היה חשש כי מדובר בפיגוע, אולם חזרה לעלות לאחר שנודע כי מדובר באירוע על רקע פלילי. 

זלמן אלפרון, אחיו של ניסים אמר לערוץ 2: "מדובר בפחדנים שהמשטרה יודעת מיהם. דיברתי עם אחי בקצרה ושלומו טוב. אנחנו לא חוששים לחיינו, אנחנו צדיקים גמורים".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.