חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

נכסים ובניין הפסידה 234 מיליון שקל ברבעון השלישי – ירידה של 45%

קבוצת נכסים ובניין, זרוע הנדל"ן של קבוצת אי.די.בי, פירסמה היום את הדוחות הכספיים לרבעון השלישי של 2012. הפסדיה ברבעון זה הסתכמו ב-234 מיליון שקל, לעומת הפסד של 425 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. 

תוצאות הקבוצה הושפעו מהותית מהפחתות חשבונאיות של 227 מיליון שקל שבוצעו ברבעון השלישי בגין פרויקט ה"פלאזה" בלאס וגאס, אשר באחרונה נודע כי המלווים בפרויקט פנו לבית המשפט בבקשה לחלט את הקרקע.

ההפסד התפעולי של החברה ברבעון השלישי עמד על 80 מיליון שקל, לעומת הפסד של 335 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. בתשעת החודשים הראשונים של השנה רשמה נכסים ובנין רווח תפעולי של 615 מיליון שקל, לעומת 120 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנה שעברה.

הכנסות הקבוצה מהשכרת נכסים הסתכמו בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2012 בכ-587 מיליון שקל לעומת כ-390 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד וכ-549 מיליון שקל בכל שנת 2011.

"קבוצת נכסים ובניין מסיימת את תשעת החודשים הראשונים של 2012 שאופיינו בעשייה רבה ובגידול משמעותי בפרמטרים התפעוליים", אמר היום רפי ביסקר, יו"ר קבוצת נכסים ובניין. "המשך הרחבת ליבת העסקים בארץ ובחו"ל בתחום הנדל"ן המניב הביא לגידול ניכר בהכנסות משכ"ד המגיעות בגילום שנתי לכ-780 מיליון שקל ולהיקף נדל"ן להשקעה של כ-9 מיליארד שקל. הקבוצה שוקדת על תכנון וביצוע פרויקטי נדל"ן למשרדים ולמסחר בישראל בהיקף העולה על 150 אלף מ"ר, אשר יהוו מנועי צמיחה משמעותיים בשנים הקרובות".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן