Forbes Israel Logo

נעילה מעורבת בוול סטריט: יאהו צללה 6.6%, פריגו 8.7%

וול סטריט נסגרה במגמה מעורבת בתום יום מטלטל בו הנאס"ד השיל 1.4% בשיא. ברקע – דבריה של ג'נט ילן ועל רקע ההתפתחויות בגבול האוקראיני.

מדד הנאסד"ק ירד ב-0.3%, מדד הדאו ג'ונס עלה ב-0.7%, ומדד ה-S&P 500 עלה ב-0.6%.

יו"ר הפדרל ריזרב, ג'נט יילן, נאמה היום בפני וועדת הכלכלה של הקונגרס האמריקני בוושינגטון, וסיפקה לא מעט סיבות לדאגה עבור המשקיעים. "הפדרל ריזרב חייב להמשיך לתמוך בצמיחה הכלכלית כשהמדדים למצבה של הכלכלה, כמו רמת האינפלציה ושיעור האבטלה, עדיין רחוקים מהיעדים שהפד' הציב" אמרה יילן, וציינה את ההאטה בשוק הדיור המקומי כגורם סיכון, ביחד עם הגברת המתיחות הגיאופוליטית והלחצים הפיננסיים בשווקים המתעוררים.

צילום רויטרס

המניה של חברת הביומד הישראלית, מזור רובוטוקיה, צוללת ב-8.2% על רקע פרסום תוצאות חלשות לרבעון הראשון של 2014. בשורה העליונה, נרשמו הכנסות של 4.9 מיליון דולר בדומה לרבעון הראשון של 2013. בשורה התחתונה נרשם הפסד נקי של 3.6 מיליון דולר (9 סנט למניה) בהשוואה להפסד של 10.6 מיליון דולר (36 סנט למניה) בתקופה המקבילה.

מנית חברת התרופות הישראלית פריגו ריכזה עניין רב לאחר שפרסמה את דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון. החברה הציגה רווח של 1.31 דולר למניה עם הכנסות של כמיליארד דולר, לעומת צפי האנליסטים בוול סטריט שעמד על רווח של 1.51 דולר למניה עם הכנסות בסך 1.07 מיליארד דולר. המניה ירדה היום ב-8.7%

גם חברת יאהו עמדה היום במרכז המסחר, לאחר שחברת המסחר האינטרנטי הסינית עליבאבא, שיאהו מחזיקה ב-24% ממניותיה, פרסמה אמש תשקיף לקראת הנפקה ראשונית בוול סטריט. לידיעה המלאה. בגובה לכך המניה צללה ב-6.6%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.