חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

נעילה מעורבת לקראת צעדי הקלה מוניטרית ביפן

המסחר בבורסת אסיה ננעל במגמה מעורבת על רקע דיווחים ממקורות בבנק המרכזי של יפן אמרו שאמרו כי ישנה נטייה מצד הבנק לנקיטת צעדי מדיניות מוניטרית נוספת בשבוע הבא. 

"אין ספק שהשוק הולך עכשיו להתמקד במה שהבנק המרכזי היפני יעשה", אמר סוחר בכיר בבנק זר. "הלחץ הפוליטי על הבנק המרכזי היפני גובר. המשקיעים עדיין קצת מבולבלים ולא מצליחים להבין את הכיוון שהשוק הולך אליו". ההערכות הן כי הבנק היפני יכריז בפגישתו שתערך ב-30 באוקטובר על הקלה מוניטרית נוספת בניסיון להבריא את המשק. 

מדד הניקיי ננעל בירידה של 0.8%, מדד ההנג סנג התחזק ב-0.7% ומדד שנחאי ננעל סביב רמות הפתיחה

מנכ"ל יאהו, מאריסה מאייר, הפתיעה את האנליסטים שחזו לחברה רווח של 25 סנט למנייה, כשדיווחה על רווח נקי של כ-360 מיליון דולר (עלייה של כ-17%) ברבעון השלישי של שנת 2012, או 35 סנט למניה. זאת לעומת 298 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2011, או 23 סנט למניה. הכנסות החברה הסתכמו ב-1.09 מיליארד דולר, לעומת צפי להכנסות של 1.08 מיליארד דולר (עלייה של 2%). זאת לעומת 1.07 מיליארד דולר ברבעון השלישי ב-2011.

בשבוע המסחר שהתחיל אתמול בוול סטריט צפויות 156 מחברות מדד ה-S&P 500 לפרסם את דוחותיהן הכספיים לרבעון החולף. תשומת לב מיוחדת צפויה לעורר חברת אפל אשר תדווח לאחר תום המסחר ביום חמישי הקרוב, על רקע גמגום סקטור הטכנולוגיה בשבועות האחרונים והאכזבה שהנחילו תוצאותיהן הכספיות של כמה מאריות הסקטור בשבוע שחלף.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן