חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

נעילה שלילית באחד העם: ת"א 25 נחלש ב-0.4%

המסחר בבורסה לניירות ערך בת"א ננעל במגמה שלילית. המשקיעים הגיבו להודעת שר האוצר על דחיית העלאת המע"מ לספטמבר, זאת לאחר החלטת הממשלה מאתמול, לפיה המע"מ יעלה ב-1%, במסגרת תוכנית הגזירות הכלכליות החדשה. 

המדדים המובילים בתל אביב רשמו היום ירידות שערים, על רקע מגמה דומה באירופה – ת"א 25 איבד 0.4%, ות"א 100 ירד ב-0.6%. לאחר תקופה ארוכה של זינוקים, נחלש היום הדולר ב-0.9%, והשער היציג נקבע על 3.997 שקלים.

מניות שהיו במוקד העניין היום: אלביט הדמיה – שהודיעה הבוקר כי נשיאה מוטי זיסר ישמש מעתה גם כמנכ"ל החברה ומנהלה העסקי. גם מלאנוקס תוסיף לעמוד במרכז העניין, אחרי זינוק כמעט יומי בלתי נתפס שלה בתקופה האחרונה: לאחר שעלתה 8% אתמול ו-5.2% אתמול, היום זינקה מניית החברה ב-5.4%

חברת התקשורת אלוט פרסמה הבוקר את דוחותיה לרבעון השני של השנה, והציגה זינוק של 43% בהכנסות, ל-26.3 מיליון דולר, כאשר הרווח הנקי NON-GAAP עלה בהתאם ל-5 מיליון דולר, זינוק של 83% ביחס לרבעון המקביל בשנה שעברה. מניית החברה רשמה היום זינוק של 2.6%.

גם חברת התרגום בבילון, שנמצאת בבעלותו של נעם לניר, פרסמה הבוקר את דוחותיה הרבעוניים, והציגה זינוק בכל התחומים המרכזיים. הרווח התפעולי של בבילון קפץ פי יותר מ-10, מ-2.4 מיליון שקל ל-27.7 מיליון שקל, והרווח הנקי עצמו זינק פי 11 – מ-2.3 מיליון שקל ל-22.9 מיליון שקל. אולם בסיום יום המסחר רשמה מניית החברה ירידה של 4.6%. 

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן