Forbes Israel Logo

סלקום: "החברה לא למכירה"; ההכנסות נפלו ברבעון השני ב-17%

חברת הסלולר סלקום פרסמה היום הערכות מקדמיות לתוצאותיה לסיכום הרבעון השני של 2013, על רקע הליך הסדר החוב של החברות הגבוהות בפירמידת השליטה של אי.די.בי, שסלקום היא חלק ממנה. את הדוחות המלאים תפרסם סלקום במהלך אוגוסט.

על פי הדוחות, ההכנסות ברבעון השני צפויות להגיע ל-1.22-1.24 מיליארד שקל, ירידה של 17% לפחות אל מול הכנסות של 1.5 מיליארד שקל ברבעון המקביל בשנה שעברה. ההכנסות משירותים יירדו גם הן ויסתכמו ב-990 מיליון שקל – 1.01 מיליארד שקל, לעומת 1.182 מיליארד שקל ברבעןו המקביל.

בשורה התחתונה, צפויה הרווח הנקי של סלקום לצנוח ב-46% לפחות, ולהסתכם ב-65-55 מיליון שקל, לעומת 121 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנה שעברה.

נתון נוסף שבו מציגה סלקום היחלשות הוא ההכנסה החודשית למנוי (ARPU), אשר תגיע ל-79.5-77.5 שקל, לעומת 90.3 שקל ברבעון המקביל בשנה שעברה, ו-75.9 שקל ברבעון הראשון של 2013.

מנכ"ל סלקום ניר שטרן | צילום: סיון פרג'

במקביל, הודיעה החברה כי היא לא עומדת למכירה, בעקבות פרסומים שונים בכלי תקשורת, שטענו כי נעשים מאמצים לרכישת מניות סלקום על ידי גורמים שונים בשוק.

"החברה מודיעה כי בעל השליטה הודיע לה כי בניגוד לשמועות בתקשורת בנוגע להצעה שהוצעה לכאורה על ידי צד שלישי לרכישת החברה, החבררה לא עומדת למכירה. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.